De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of ben ik nou gek?
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
1. Die gast tegen de vlakte werken als het niets is.
2. De prijs verder drukken
Verwijderd
Ghehe dat doet me denken aan een keer dat ik bij een vent ouwe 72 pins rammetjes ging halen en hij ''spaarde'' die dingen ofzo. Hij had vet veel geheugen in allerlei soorten en maten. Had ie ook een oud mobo-tje op een plank ''getimmerd'' en voedinkie erbij, oud vga-kaartje en 14" zwart-wit monitor, kon je zo ''t bios ff je ram zien testen(/tellen)Op zondag 01 april 2001 23:06 schreef real_raichu70 het volgende:
gewoon direct daar testen
Hoe kan ik dan testen of hij werkt. Ik kan geen pc meenemen op mn rug.
Roland
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Niet vertrouwen tenzij het echt werkt en nieuw is.
Turn it off and on again.
Eindje rijden naar gelderland vanuit Leiden, om te zien dat je net een baksteen gekocht heb.
Roland
Ik kan AMD Athlon''s 900 MHz leveren voor f 329,-
Alle proemn in n drek
garantie tot de voordeur denk ik...
ik zou het niet doen..
succes
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Nooit geweten dat er een doos bij zo''n AMD proc zat.
kan iemand die inscannen?
39
Verwijderd
Maar dat ging op ''t laatste moment niet door |:(
voor OEM''s zo weinig! Aan de retail worden ze
voor meer verkocht!
Is misschien en gebruikte of remarkte (overgeklokt). Op processoren wordt geld verdiend, dus waarom zou iemand voor zo weinig die cpu verkopen?
Niet vertrouwen dus! Dit zaakje stinkt!
Maar aan de andere kant... je weet het niet... Als ik jou was zou ik kijken of ik ergens een foto van een AMD 1GH kan vinden.
Met daarop de core met codes en productie-cyfers. Schrijf dat op/ print het uit en neem het mee.... kun je terplekke nakijken of het een echte zou kunnen zijn... vertrouw je het niet, doe je het als nog niet....
Geen inspiratie
Verwijderd
Nou, dan wil ik ''m wel hebben voor die 325 piekOp zondag 01 april 2001 23:52 schreef HlpDsK het volgende:
Zometeen is het een SLOT-A kreng,
"Choose life"
JE KUNT NIET DIRECT BIJ AMD BESTELLEN!!!!!!
Ik bedoel, een duron 600 is ook niet meer alles, en als ie nog meer kan leveren is mijn geforce2mx-je ook rijp voor verbetering.
Geen inspiratie
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Bestel niks bij deze "Mike" (achternaam bekend).Ik heb hier ervaring mee!
Enkele weken geleden een Duron 800 bij hem gekocht voor F170,= via Vraag en aanbod op tweakersnet.
Bedrag op zijn rekening gestort en afgesproken op te sturen per post.
Na weken zeuren en problemen zelf op moeten halen in Gelderland.
Daar aangekomen eindelijk Duron ontvangen.
Ik woon dus in Zeeland..
Deze mike is een jochie van 17 die niets opstuurd ondanks dat je betaald hebt.
NIET doen dus..
Ik denk dat dat gewoon uit onervarenheid is, omdat hij wordt overspoeld met orders. Hij kan het gewoon niet aan. Ik heb hem even gesproken op een station en hij leek me betrouwbaar. Hij is inderdaad wel jong (z''n vader had hem gebrachtOp maandag 02 april 2001 00:04 schreef Tanglung het volgende:
ATTENTIE!
Bestel niks bij deze "Mike" (achternaam bekend).Ik heb hier ervaring mee!
Enkele weken geleden een Duron 800 bij hem gekocht voor F170,= via Vraag en aanbod op tweakersnet.
Bedrag op zijn rekening gestort en afgesproken op te sturen per post.
Na weken zeuren en problemen zelf op moeten halen in Gelderland.
Daar aangekomen eindelijk Duron ontvangen.
Ik woon dus in Zeeland..
Deze mike is een jochie van 17 die niets opstuurd ondanks dat je betaald hebt.
NIET doen dus..
![]()
"Choose life"
Verwijderd
"opgestuurd? daar geloof ik niks van"
Dit kwam uit de mond van zijn vader..
Hij bedoeld het wel goed misschien,maar je moet zelf je spullen ophalen.
Dit grapje kostte me :
F10,= extra voor storten op zijn bank(bank kosten)
Benzinegeld.
Halve dag rijden
Stoppen onderweg voor koffie en broodjes.
De oorspronkelijke prijs van F170,= was dus nu meer dan de nieuwprijs.
had ik maar bij en echte winkel moetenbestellen:(
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik wordt inderdaad overspoeld met order kan het echt bijna niet aan en heb inderdaad een beetje moeite om de afspraken na te komen
AUB niet allemaal nu mailen als je nu een cpu bij mij wilt bestellen want kan nu zelf er bijna niet aankomen want zijn leveringsproblemen bij amd en zijn veel defecte cpu''s bij vooral met axia cores !!!!! met een bepaald serial no. worden waarschijnlijk ook terug geroepen want de helft is helaas defect
Verwijderd
Gewoon in de winkel kopen. Kan je garantie bij de winkel en bij amd vragen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Nee dank je Mike,Op maandag 02 april 2001 03:02 schreef -AuTnoR- het volgende:
ene Tanglung neem ff contact met me op....
het is voor mij een beetje uit de hand gelopen hoor......
heb ik geen behoefte aan.
Dit geintje heeft me handen vol geld gekost.
In ieder geval doet de Duron het, das toch al wat.
Als je niet kan leveren moet je dat gewoon zeggen ,en niet iedere dag beloven dat je hem opstuurd.
Aangetekend? niet dus!
Verwijderd
vind een dual systeem toch iets fijner onder win2k en heb ook nog een thunderbird 1ghz thuis hoor maar met dvd''s rippen is een intel toch stabieler hoor
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Das een vieze tering afzetter...Op zondag 01 april 2001 23:15 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
heet hij toevallig junior18 ??????
Greetz
Verwijderd
Zeg...
Was jouw Quakenaam heel toevallig ''Supercow''?
hahaha...
Heb ik met jou in een AQ2clan gezeten..?
JA!
Alleen wil het nog wel eens voorkomen dat het wat langer (nogal wat langer) duurt dan hij zegt.
Eppie
Jep ik heb laatst ook 128MB ram bij hem gekocht. Kon het de volgende dag nog bij hem ophalen.. wel 4 km fietsenOp maandag 02 april 2001 22:13 schreef eppie het volgende:
Ik ken hem wel is een vriend van mij, en hij is wel te vertrouwen hoor, ik heb zelf 128mb ram bij hem gekocht tijdje terug en de volgende dag gekregen (100M fietsen).
Alleen wil het nog wel eens voorkomen dat het wat langer (nogal wat langer) duurt dan hij zegt.
Eppie
Hmmm lijkt me sterk, maar je weet niet hoeveel winst de winkels op een processor maken.
Hoe dan ook, als de CPU goed is gewoon kopen!
Verwijderd
Ik heb mijn Tbird 1,2 voor 400 piek gekocht bij een vage gast die op tweakers.net had geadverteerd
Verwijderd
Heb er ook al redelijk wat gekocht, o.a. geheugen enzo. ''t is allemaal lekker goedkoop, maar als hij het niet thus heeft kan het nog wel iets langer duren dan verwacht
ong. 400,- ex btw. , voor de 1ghz TB, denk ik.
Thnx nog he, spul werkt als een trein en ze zijn er blij mee (incl. myself)
(jammer van de wachtperiode trouwens, meer als 2 maand
Verwijderd
[Leraar modus] Het is meer dan 2 maanden :P[/leraar modus]Op dinsdag 03 april 2001 12:44 schreef Goingin het volgende:
Ah, daar hebben we Autnor, de man van de dimmetjes
Thnx nog he, spul werkt als een trein en ze zijn er blij mee (incl. myself)
(jammer van de wachtperiode trouwens, meer als 2 maand)
Tsja dat wachen is jammerz, maar ik ben super blij met m''n goedkope spul
Verwijderd
Op dinsdag 03 april 2001 13:07 schreef Nephilium het volgende:
hmm als ze echt zo goedkoop zijn wil ik er wel 50 hebben
dat heeft hij dus waarschijnlijk ook gedaan. Ergens wordt er een BTW dansje uitgevoerd....
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Op zondag 01 april 2001 23:09 schreef wijnolst het volgende:
Wel een end hout meenemen, kun je 2 dingen mee doen.
1. Die gast tegen de vlakte werken als het niets is.
2. De prijs verder drukken
maar het is een goed punt
Anders moet je er nog een cooler bij kopen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
fabriek->vervoer->distributiecentrum->invoerrecht->importeur->groothandelaar->winkel en iedereen moet er wat aan verdienen !!!
en als je wilt kun je ze gewoon werkend zien en als ze het niet doen als ik bijv. met iemand heb afgehandeld op het station kun je ze gewoon terugsturen als er niks van de core is afgebroken of dat ze niet oververhit zijn geraakt kan ik dan meteen een nieuwe opsturen (als ik ze op voorraad heb) en met afgebroken core dan stuur ik ze naar amd heen en hun bepalen dan als die vervangne wordt
Verwijderd
En die levertijd die ie noemde is waarschijnlijk omdat de CPU''tjes nog ff ergens van de vrachtwagen moeten vallen. AMD zelf heeft geen problemen met het leveren van CPU''s, alle types tot 1.2Ghz overal verkrijgbaar.....
wie er problemen mee heeft koopt er geen
en diegene die willen profiteren van zo''n aanbod kopen er wel eentje
discussie gesloten