Toon posts:

[BC3] Welk moederbord voor Duron 850 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke gasten,

Ik ben niet meer zo bij op het moederbordgebied. Kan iemand mij vertellen wat leuke mobo''s zijn voor een duron 850?

Hoeft geen raid op te zitten, hoeft geen DDR te ondersteunen, maar moet wel stabiel en overklokbaar zijn (HB''en zal maar zeggen)

Heeft iemand een idee?

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
MSI k7t turbo
Asus a7v133
Abit kt7a

edit:
Epox 8kta3

je kunt het beste gewoon ff wat reviews doorlezen.

Verwijderd

search :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik zie door het bomen het bos niet meer van die dingen. kt7 en dan pro en pro2 en proR. Zowat elke fabrikant heeft nu onoverzichtelijke versies. Laat ik het anders stellen:

Welke chipset is nu momenteel het beste hiervoor..... die KT???

En is voor dat HBén nog steeds die dipswitch nodig...? Of is het lekker kleuren op de processor en rijden met die trein?

Sorrie voor die vragen, maar ik ben niet meeer zo bij op moederboordengebied....

Verwijderd

Koop maar gewoon die KT7A van Abit (met KT133A chipset) zonder RAID. Superfijn bord.

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 23:04 schreef Lemmeb het volgende:
Koop maar gewoon die KT7A van Abit (met KT133A chipset) zonder RAID. Superfijn bord.
Agree.

Maar moeten hier nou echt 2 topix p/d over beginnen? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Oke, stoppen maar met deze topic.....

Ik ben eefe bij anandtech langs geweest...
KT133A chip heeft het meeste FBS instellingen, en ABIT staat me wel aan...
Was in de dagen van de TX5 ook al heel goed.
En verder hoor ik er goede verhalen over.

THNX gasten.....

Verwijderd

voor server-achtige toepassingen: msi k7t-turbo. Zeer stabiel maar niet de snelste.

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04
zou ook voor de msi k7t turbo (RAID) gaan perfect en stabiel moederbord en zeer snel en goedkoop mijn ervaring met msi is zeer goed

Verwijderd

Er zijn heel veel slechte bekend over de msi socket-a borden dus niet doen lijkt me!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Jongens, het heeft toch geen nut om door elkaar namen te roepen.. die vind ABIT goed, en MSI kut, die vind MSI geweldig en Asus slecht, en die is weer asus fan. |:(

Je moet in ieder geval een VIA kt133a chipset hebben. Alle bekende bordenmakers hebben wel bordjes hiervoor, ga zelf even langs de websites, of zoek in de reviews,en bepaal dan voor jezelf welke je het meeste zint. Laat ik voorop stellen, dat slechte bordjes niet worden gemaakt, ze zijn allemaal goed, en allemaal stabiel.

Geen inspiratie

Verwijderd

Nou dat ben ik niet met je eens, want neem nou als voorbeeld eens de MSI k7tpro2a die heeft problemen met de multiplier athans veel uitgaves dan......
Pagina: 1