[BC3] WELK DDR MOBO

Pagina: 1
Acties:

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 21:16
heb 2x 128 ddrram voor een prikkie kunnen komen maar nu wil ik er een moederbord bij hebben welke zou ik nemen (socket A)
paar voorwaarden :

moet goet te tweaken zijn
snel zijn
stabiel zijn
een raid controller hebben

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
GEEN ID! ;)

REVIEWS ZOEKEN EN SEARCH GEBRUIKEN ;) :D

(tja, jij begon :))

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
euh iets zegt mij dat je in ieder geval GEEN intel 820 chipset mobo moet nemen. heb zelf een Asus P3C-S gehad en is zwaar klote niet alleen bij mij maar intel en asus erkennen dit probleem. er is zelfs een grote inruilactie geweest voor mensen die dit mobo hadden...waaronder ik. heb omgeruild voor een cusl2 met ultra 160 scsi kaart en werkt perfect. maar goed daar kan geen ddr in. gewoon ff searchen misschien vindt je hier en daar wel wat.
dus GEEN 820 chipset!

• WFvN
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 01 april 2001 21:36 schreef Goingin het volgende:
GEEN ID! ;)

REVIEWS ZOEKEN EN SEARCH GEBRUIKEN ;) :D

(tja, jij begon :))
WAT GOINGIN BEDOELT IS DAT JE BEHALVE DE SEARCH OOK EENS DE FAQ MOET DOORNEUZEN....

DAT JIJ BEGINT SLAAT NAMELIJK OP DAT irritante gebruik van hoofdletters.... dat leest ronduit KUT

Verwijderd

Zijn er al DDR-mobo''s verkrijgbaar? Volgens mij nog niet!

Eeejh, party, 1000ste post!

Verwijderd

Er is een Asus , A7M266 . Is wel wat duurder dan een gewoon SDR maar is zeker goed .

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ja deze de Asus A7M266

Hij heeft alleen geen RAID dat is jammer

Alle proemn in n drek

• Autonoesis
  • Laatst online: 27-08 21:16
Sorry zou geen hoofdletters meer gebruiken :)

Yep denk ook dat ik die asus haal heb wel gehoord dat die wat problemen heeft met 2 ddr reepjes maar daar zou vast wel een bios update voor komen

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Weet je dat wel zeker het is misschien het enige ddr bordje voor t-bird en duron maar heb een beetje de specs zitten de bekijken kwam tegen dat die de AMD-761 chipset gebruikt verder stepless frequentie selection gebruikt en 2 x DDR sloten...voor 2 GB aan DDR geheugen. Dit is best een leuk moederbordje maar ik zou gewoon ook wachten voordat andere merken ook een MB uitbrengen met ddr support. Ik doe dat in iedergeval ik ga er in ieder geval niet meteen zo''n asus mobo kopen, vertrouw het niet helemaal!

Another white boy in this movie? Damn!

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 22:31 schreef mikevanrooijen het volgende:
euh iets zegt mij dat je in ieder geval GEEN intel 820 chipset mobo moet nemen. heb zelf een Asus P3C-S gehad en is zwaar klote niet alleen bij mij maar intel en asus erkennen dit probleem. er is zelfs een grote inruilactie geweest voor mensen die dit mobo hadden...waaronder ik. heb omgeruild voor een cusl2 met ultra 160 scsi kaart en werkt perfect. maar goed daar kan geen ddr in. gewoon ff searchen misschien vindt je hier en daar wel wat.
dus GEEN 820 chipset!
:?

Heb jij toevallig gelezen wat er gevraagd werd? Er werd gevragen om een DDR SocketA bordje en dan begin jij over een Intel 820 chip te lullen? De i820 maakte overigens gebruik van Rambus, wat ook geen DDR is....

-AuTnoR- misschien moet je ff wachten tot de VIA variant van DDR socketA borden leverbaar is, op het moment heb je eigenlijk alleen de ALI en de AMD chipsets, die volgens mij beide geen RAID ondersteunen..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.gigabyte.de/products/7dxr.htm

dit is jouw droom bordje alles 3x ddr, raid, amd761 chipset, socket [266fsb] en makkelijk overklokbaar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
MSI K7T266 Pro

http://www.msi.com.tw/

3x DDR Raid, mp tweaking, fsb tweaking ddr vol tweaking :)

En stabiel!!
Ik heb zelf de niet raid versie en ik ben er zeer tevreden over.
Pagina: 1