De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Met een gewoone coolermaster..
die superorbs zuigen gewoon man
Verwijderd
Overigens, mijn 1 Ghz is overclocked naar 1.4 Ghz dus ik vermoed dat er iets helemaal niet goed gaat bij jou.
Hoe laag mag/kan je het corevoltage eigenlijk zetten van een TB1200???
Verwijderd
De instelling komt niet overeen met het echt voltage, dat is lastig en geeft dus je proc teveel stroom en daardoor loopt ie dus warmer dan zou moeten of nodig is.
Verwijderd
Heb je ACPI wel aanstaan? En hoe warm wordt''ie dan stressed ?Op maandag 02 april 2001 11:57 schreef emzed het volgende:
Volgens mij registreert het MSI bord een hogere temperatuur dan andere borden. Die van mij is idle rond de 60 gr! (TB1200) En dat met een Alpha koeler.
Hoe laag mag/kan je het corevoltage eigenlijk zetten van een TB1200???
Yeah, right... Mijn CPU blijft anders idle 26C en stressed 48C met een Super Orb (bij kamertemp van 20C).Op maandag 02 april 2001 13:51 schreef r0ck3t het volgende:
Tbrid 900 hier idle 48 stressed 54
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Nee,Op maandag 02 april 2001 13:51 schreef r0ck3t het volgende:
Tbrid 900 hier idle 48 stressed 54
ze blazen hoor, echt waar !!
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt. Als je het pessimistisch bekijkt, dan zuigt ie altijdOp maandag 02 april 2001 17:11 schreef Hooi het volgende:
[..]
Nee,
ze blazen hoor, echt waar !!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
processor wat je hebt
soort cooler
omgeving waarin de computerkast staat (bijv in een kast of bureau)
en of je eventuele coolers in de kast hebt.
Wat voor cooler moet er anders in komen te zitten ?
processor tempratuur loopt nu btw 51 graden en chassis is 34 graden.
mijn vermoeden is nu dat dit wel aardig normaal is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
laat ik nu exact dezelfde problemen hebben met hetzelfde mobo en ook al een topic geopend hebben, kan iemand ook ff bij mijn topic kijken?Op maandag 02 april 2001 19:33 schreef kinky2005 het volgende:
dit ook ff invullen aub.
processor wat je hebt
soort cooler
omgeving waarin de computerkast staat (bijv in een kast of bureau)
en of je eventuele coolers in de kast hebt.
Wat voor cooler moet er anders in komen te zitten ?
processor tempratuur loopt nu btw 51 graden en chassis is 34 graden.
mijn vermoeden is nu dat dit wel aardig normaal is.
toch is niet normaal dan met die MSI mobo''s.........
mijn cpu wordt wel ff 62graden stressed met een casetem van om en nabij de 22graden..... en dat op 750Mhz, dis niet leuk meer.... KUTcoolermastercoolers
Verwijderd
mijn heatsink temp (P3 katmai) staat nu al op 40 C. Hoe gaan die Tbirds dat overleven ??
Bij de PIII zit de sensor in de processor zelf en dit zorgt tenminste voor accurate metingen. M''n P3 1000 is op het moment 37 graden overigens.
Verwijderd
1ghz@1,2 op 1,75 V core
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen