Toon posts:

[BC3] uitslag moederbord ontwerp wedstrijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou dames en heren,

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/r.brolsma/roeland/poll.jpg

Das duidelijk...

Nummer 8 is geworden : DaVence
Nummer 7 is geworden : VipTweak
Nummer 6 is geworden : E-Vix
Nummer 5 is geworden : Abaddon
Nummer 4 is geworden : Duh
Nummer 3 is geworden : Roeland
Nummer 2 is geworden : PsyFlux
en de nummer 1, eigenlijk al vanaf het begin.........

EXISTENCE !!!!!!!!!!1 Gefeliciflapteerd, jij bent de gelukkige winnaar geworden !! Een hele mooie koperen Socket A/370 koeler is voor jou !! Stuur mij een mail met je adresgegevens en wij sturen hem naar u op !!

Roeland Stoter
Wedstrijdleider "Ontwerp het beste Socket-A bord"

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:00

The Legend

*Plop*

Donker rood op zwart = onleesbaar :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, doe je niks aan,... ik had de contrast al omhoog gegooid,... mocht niet echt baten..

Verwijderd

mja, maar daar heeft roeland geen keuze in gehad. Die poll gebruikt die kleuren gewoon. Misschien had hij beter gif kunnen gebruiken ipv jpeg, want die jpeg compressie maakt de boel ook niet duidelijker en het zijn toch maar 10 kleuren ofzo met grote vlakken van dezelfde kleur=perfect voor gif.

Maar om weer ontopic te komen: gefeliciteerd eXistence! Ik had in het begin niet gedacht dat jij de winnaar zou worden. Eerder die VipTweak ofzo (hoor ik nu opeens nix meer van?) Nu heb ik zelf maar een koeler moeten kopen want het wordt toch weer zomer, dus die 55 graden stressed moet omlaag :)

Verwijderd

Topicstarter
PsyFlux, ja jammer, ik kon maar 1 keer op jou stemmen... het spijt me, ik had je de koeler echt gegund.....:)

Roeland

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
heb ik geen last van B-)

ati radeon *D

Verwijderd

Topicstarter
Valt allemaal best wel mee met die kleuren....Met een Geforce2 MX ziet het er redelijk uit...leesbaar in ieder geval..

Misschien iemand met }:O -ogen kan dit niet zien...

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
En mag ik de ontwerpen ook nog ff zien. Fijn dat je die poll hebt gesloten, maar om dan meteen die hele site te vernietigen:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal een zipje op mijn site zetten voor je met de ontwerpen......

Roeland

• Postman
Ok, dubbelpost met lag...

Verwijderd

Topicstarter
Zipje staat hier.....

hier members.ams.chello.nl/r.brolsma/roeland/site.zip

Roeland

• Postman
Laat maar...

Verwijderd

typo in je url (zal wel members moeten zijn), en doe je de teksten er dan ook gelijk ff bij?

edit:

wat zijn we toch weer veeleisend :)

Verwijderd

Topicstarter
Tekstjes zitten erbij... typofout... sorry.. kgat veranderen...

Verwijderd

Bedankt trouwes roeland dat je op mij gestemd had! Heb je eigenlijk ook nog antwoord gekregen van dat modje die je een meeltje had gestuurd? Floris was et geloof ik?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

bleef het loos vinden dat je Abbadon als Abaddon heb t geschreven... Abaddon zit hier naast me, das iemand anders hier op GoT :P

• aBaDDoN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04-2023

aBaDDoN

Great Moones

Op zondag 01 april 2001 15:31 schreef -BrZ- het volgende:
bleef het loos vinden dat je Abbadon als Abaddon heb t geschreven... Abaddon zit hier naast me, das iemand anders hier op GoT :P
Precies BrZ ik ben de enige en echte aBaDDoN >:) aka Apollyon

[Tranzy state of mind]

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon,...abaddon... de laatste naam kreeg ik door via de mail.... vandaar... ach maakt toch niet uit, je/hij/zij heeft toch niet gewonnen.... >:)

Van Daniel Kegel kreeg ik een mail... Hij vond geen van alleen goed uitgewerkt maar hij vond die van ...effe kijken naar het mailtje...fuck die is weg... nou ik dacht abaddon (met dubbel d) maar ik weet het niet zeker...

• Abbadon
  • Laatst online: 20:10
Verwarrend hè, die namen;)

Mijn felicitaties naar eXistence.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

OK iedereen hartstikke bedankt voor het stemmen op mijn moederborddesign en Roeland natuurlijk voor het organiseren van deze wedstrijd! :)

Ik denk persoonlijk dat ik gewonnen heb, omdat mijn moederborddesign de enige is die niet rechtstreeks is gekopieerd uit een boekje van zijn of haar mobo! ;)

Verwijderd

Ik heb nog ff aan het idee getwijfeld, maar ik heb et wel zelf verzonnen! En er zijn meerdere bordjes waarvan ik wel zeker weet dat het idee niet gejat is (abbadon bijv.)

Ik heb trouwes zowiezo express een flink aantal dingen beter gedaan tov van het moederbord wat ik zelf heb (asus p5a) omdat ze me mateloos irriteren (de plaatsing van de processor, IDE aansluitingen, dimm''s en jumpers).

Verwijderd

Ik heb dit bord helemaal op eigen idee gemaakt zoals ik het graag zo willen zien, want er is veel plaats voor de cpu en alles (Northbridge, cpu, agp en dimms) zitten dicht bij elkaar voor top performance!

Verwijderd

Gefeliciteerd, maar ik heb alleen de eerste dag van het ontwerp topic geolgd, kan iemand mij een samenvatting geven? Of staat-ie al ergens?

Verwijderd

Wat wil je precies weten? Roeland had een design gemaakt, maar kreeg nogal veel kritiek op zijn layout en toen heeft hij besloten om er een wedstijdje van te maken.....
Pagina: 1