[BC3] Dood mobo

Pagina: 1
Acties:

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Topicstarter
Had een poosje geleden een "dood" mobo. AX6BC van Aopen. Nieuw bord gekocht want hij was toch "dood". Bios gaf geen kik meer.
Aopen in Den Bosch gebeld, verhaal verteld en op hun advies Bios-chip opgestuurd. Na 14 dagen kreeg ik hem opnieuw en GRATIS geprogrammeerd terug. Mobo draait inmiddels weer. Klasse van de TD!
Moraal van dit verhaal: Verklaar je mobootje niet te snel dood!! :):):)

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Aopen heeft een goede service.. Op de CeBit met iemand van Aopen gesproken en die zei dat als je de bios verkeerd geflashed heb dan sturen ze zonder vergoeding een nieuwe op... Dat was bij Aopen heel normaal zei hij. Vind ik wel klasse van Aopen eigenlijk.

Verwijderd

Hmmm mobo dood ........ mijn bx133 kreeg vorige week plots hang kuren, ik br hem terug naar de shop waar ze dit ook zagen, deze is nu naar abit gestuurd, straks was het bij mij ook gewoon de bios ?!?!?! ik denk dat ik voor de zekerheid eff een dozijn van die chippies op de kop ga tikken ofzo,voor als ik nog eens zo''n vaag probleem krijg,ik bedoel dan weet je maar zeker dat die kuren niet aan die occulte bios chip liggen want er bestaat toch altijd een hoop onzekerheid over de bios,je kan er zo rottig in kijken :?

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 14:48

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik heb maandje geleden mijn oude trouwe asus p2b opgeblazen door een sukje ijzer weg te buigen zodat er een insteekkaart inkon, dat viel net op mijn moederboard en netwerksnoer, vonken en pffff..... moederboard dood :(

...

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
sommige mobo''s hebben voor dit soort geintjes een dual bios. 2 Rommetjes erop.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zaterdag 31 maart 2001 21:34 schreef InterCC het volgende:
Aopen heeft een goede service.. Op de CeBit met iemand van Aopen gesproken en die zei dat als je de bios verkeerd geflashed heb dan sturen ze zonder vergoeding een nieuwe op... Dat was bij Aopen heel normaal zei hij. Vind ik wel klasse van Aopen eigenlijk.
Doet Abit btw ook

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06

Gamer

Electrified

heel content van de dienst na verkoop van aopen en abit. waar ik deze proc had gekocht konden ze mij niet helpen. 1 telefoontje naar abit en mijn probleem was opgelost.

vind het wel soms spijtig dat bedrijfjes produkten verkopen en geen uitleg kunnen geven als er iets verkeerd loopt.

1 bedrijf zei :kijk even naar je boekje van je proc ?|:(
nog nooit gehoord van een boekje dat bij een proc zit.

groeten

*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Boekje bij je proc? LOL :)
Ergens op t.net had ik een leuke tool gezien voor luitjes die hun BIOS wilden flashen. Dit was een soort voetje voor je BIOS chip dat je tussen je moederbord en je BIOS chip kon drukken. D.m.v. een schakelaartje kon je kiezen welke chip je wilde gebruiken en dus welke je wilde flashen. Maar nu de search down is kan ik effe niet meer zoeken waar dat was :(
Pagina: 1