[BC3] A7A266 Bootproblemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laatst een a7a266 MoBo gehaald, 266 Athlon op 1.2 Ghz erin etc. Maar hij doet errug lastig: soms moet ik wel 10 min. klooien met de powerknop of de voeding voordat het kreng pas écht aangaat (want de cooler gaat wel altijd draaien)...enig idee waar dit mee te maken heeft? Iemand zei "ff ander voltage"
zoja: hoeveel pecies dan?
Verder nog ff een volgend probleem: ik heb een maxtor 40 GB met win2000 erop, maar daar krijg ik dus elke keer een stop-error mee aan ''t begin. Nou las ik dat dat met Jumper J46 te maken had: eruitgehaald maar probleem NIET opgelost. Daarnaast een biosupdate gedaan naar 1003B voo dit Mobo''tje maar nog altijd die stop-error. Nog meer suggesties?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zal voor de duidelijkheid ff die link geven over die stop_error:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q271/2/74.ASP

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen