of Asus a7v133
hangt er ook een beetje vanaf wat je ermee wilt doen
Lees reviews van boards door en zoek wat je wilt weten...
Dat dan weer wel......
Verwijderd
hey salvador4.. sarah m. gellar :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Asus A7V (eventueel Raid)
Abit KT7A (eventueel Raid)
Alle drie VIA KT133A Chipset
Dat zijn de drie beste momenteel denk ik?
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verder beveel ik de Asus en daarna de MSI''s deze geven het minste problemen en zijn het stabielst (vooral met overklokken)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
gelul, dat asus moederboard geeft enorm veel problemen, vraag maar aan winkels zoals poerline en mycom!!Op zaterdag 31 maart 2001 22:00 schreef Marciepark het volgende:
Neem in iedergeval een goedgekeurd moederbord van AMD: http://www1.amd.com/duron/mbl
Verder beveel ik de Asus en daarna de MSI''s deze geven het minste problemen en zijn het stabielst (vooral met overklokken)
ik was altijd grote asusfan totdat die lekker onstabiele asus a7v kwam, neem gewoon een abit kt7a of een msi board, niet asus
onstabiel als de pest, vaak... natuurlijk niet altijd
[boos mode] lol waarom reageer ik eigenlijk zo fel, tja maar niet op letten hoor guys [/boos mode]
...
Sommige mensen hebben geen verstand hoe dit moet (kan ik best begrijpen) en dan kunnen die mobo''s niet 100% stabiel zijn (daarmee ben ik het dus met je eens).
Meestal moeten als de mobo''s zijn uitgekomen nog goede drivers worden ontwikkeld, dat is natuurlijk een zeer groot nadeel als je nieuwe onderdelen wilt aanschaffen!
Op zaterdag 31 maart 2001 22:04 schreef earthforce het volgende:
[..]
gelul, dat asus moederboard geeft enorm veel problemen, vraag maar aan winkels zoals poerline en mycom!!
ik was altijd grote asusfan totdat die lekker onstabiele asus a7v kwam, neem gewoon een abit kt7a of een msi board, niet asus
onstabiel als de pest, vaak... natuurlijk niet altijd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mensen zoeken volgens mij leiver geen moederboarden waar veel aan gedaan moet worden d.m.v. biosupdates enzo, dus ga lekker voor msi of abit
...
maar na veel advies toch maar besloten niet voor de asus a7v te gaan, en ik had de pdf file van het mb al gedownload
...
ja daarom had ik er ook maar bijgezet dat het niet altijd onstabiel looptOp zaterdag 31 maart 2001 22:15 schreef Marciepark het volgende:
oke jij je zin! ik spreek ook maar alleen uit eerlijke ervaring
je hebt er altijd experts
...
waarom? als stabielst getest. kan goed oc-en. en is 100,- goedkoper dan een asus of abit... waarom zon duurdere nemen dan???!! duron is een budget processor.... koop er lekker een plank voor die meer dan 2x zo duur is... gekte, alsof zon andere sneller/stabieler is als er asus op staat. ik zou het wel weten. lees een paar testjes en je bent er uit. alle 3 goed. 1 is het goedkoopst... wat doen de meeste mensen dan.
juist. de duurste