[BC3] Waar in NLD ken ik ronde ide kabels kopen ??

Pagina: 1
Acties:

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hallo ,

Ik had een vraagje bij welk bedrijf/site in Nederland kan ik ronde IDE kabels , Ronde floppy Kabel , Fan guards , Artic Silver II kopen en dat graag onder rembours en tegen beetje normaal bedrag , thnx alvast

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
nog zo een. UTFS!

www.oc-shop.nl

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Op vrijdag 30 maart 2001 21:27 schreef weareborg het volgende:
nog zo een. UTFS!

www.oc-shop.nl
Stel je niet aan, dat zinnetje intypen kost meer werk dan een urltje.

• C_V_S
  • Niet online
thnx! maar ik had kenne search klopt eigenlijk wel , sorry foutje van moi mja toch bedankt :)

• C_V_S
  • Niet online
Ja leuk maar ze hebben bij geen van beide ronde floppy kabels

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Sloop een ouwe floppycable en koop een stukie x-aderige _ronde_ kabel en knijp em zelf :P
zoals jij het wilt hebben op de juiste lengte, kleur en natuurlijk goedkoop...O+

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• C_V_S
  • Niet online
Ja das leuk en aardig al dat geknutsel maar daar hou ik helemaal nie van man , vind ik maar niks koop liever voor wat duur paar kabels die ik alleen maar hoef vast te prikken en meer niet

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
als je al niet eens in een url kan zoeken. :(

| I've got permission to color outside the lines |

• C_V_S
  • Niet online
nou waar staan de ronde floppy kabels dan ??

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Gewoon effe zelf insnijden, (bij 80 pins 2 paren en meervoud aanhouden) en effe tapen of héél veel krimpkous :)

• BenJoep
  • Laatst online: 30-08 23:47
http://www.oc-shop.nl/nl/images/cables_round.jpg

hier hebbie die van www.ocshop.nl . Als je ff onder het kopje Cables & Acces wilt kijken.

| I've got permission to color outside the lines |

• C_V_S
  • Niet online
Ja oke ronde ide kabel !! enne floppy dan ??

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08 21:21

emzed

*

Op vrijdag 30 maart 2001 23:44 schreef FerryHeibrink het volgende:
Gewoon effe zelf insnijden, (bij 80 pins 2 paren en meervoud aanhouden) en effe tapen of héél veel krimpkous :)
Je hebt gelijk, dat soort onzin moet je niet duur voor gaan betalen. Maar hoe wil je je krimpkous om de connector schuiven? :? T''is niet dat het van 5 cm doorsnede naar 1 cm krimpt ofzo...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 31 maart 2001 01:07 schreef emzed het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dat soort onzin moet je niet duur voor gaan betalen. Maar hoe wil je je krimpkous om de connector schuiven? :? T''is niet dat het van 5 cm doorsnede naar 1 cm krimpt ofzo...
Tja had is nog niet eens over nagedacht :)
Maar in ieder gevaal, dit is zeer makkelijk te doen, je hebt er geeneens gereedschap voor nodig en iedereen kan het. Mocht je zelf die stekkers gaan krimpen aan de kabel kun je wel krimpkous of soortgelijk materiaal gebruiken.

Belangrijk is wel om gelijke paren aan te houden omdat er per kabel een afscherming is >:)

• SilentStorm
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

as het echt moet: snij de draadjes in je ide kabeltjes los van elkaar en bind ze samen.. is het allermakkelijkst. Zie alleen niet in waarom je nou moeite zou doen voor ronde ide kabels.. ziet er wel leuk uit enzo, maar je heb er nix aan.. als je er al iets aan wil modden zou ik ze n ander kleurtje geven ofzo

[edit]
ow, stond er ook al..

Localhost is where the heart is

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08 21:21

emzed

*

ik heb zelfs wel eens gelezen dat het performance verlies voor je ATA schijven oplevert. (1 a 2%)
Je krijgt namelijk overspraak tussen de kabels omdat ze dichter bij elkaar liggen.
Pagina: 1