[BC3] RAID van Turbo-R wil niet installeren in win98?

Pagina: 1
Acties:

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
Het is heel raar maar de RAID-controller van de MSI K7T Turbo-R van een maat van me wil niet installeren in windows (98).
Hij vind de controller wel, maar zowel bij de meegeleverde drivers als de drivers van internet, pakt hij gewoon de drivers niet en zegt dus bij het selecteren van de driver dat er geen geschikte drivers gevonden waren.
Het installeren van de drivers hebben we geprobeerd met 1 harde schijf en later nog es zonder harde schijven aan de raid controller, maar dat hielp niet :'(...

Het flashen van de controller wilde niet..

Wat is er aan de hand?
Windows staat er net wer schoon op, via 4in1 drivers zijn geinstalleerd, enz, enz...
Moederbord bios is versie 2.5.

Alvast bedankt.

• durkagain
  • Laatst online: 12-04 16:38
niemand een idee waar het aan kan liggen?

• winand
  • Laatst online: 26-08 08:37
nope.. Ik heb wel ontdekt dat de raid controller van de k7t turbo-R misschien niet zo stabiel is..
Zo kon ik diverse programma''s niet installeren van CD-ROM naar schijf aan RAID-contoller (1 schijf in RAID0). Ik kan deze programma''s wel installeren van CD-ROM maar diezelfde schijf op IDE-0.. Iemand DAAR ervaring mee?
Ik heb BIOS 10v16b. Mijn systeem op dit moment kan niet kaler (kwa hard- en software) dus daar kan het niet aan liggen.
:?