Toon posts:

[BC3] Cache geheugen modden, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen op T.net dat je de cahce kunt modden door een andere bios te installeren van 1 of andere duitser die dat gemaakt zou hebben. Kan iemand mij vertellen welke bios ik moet hebben(zie sig voor specs)?

Ik heb dacht ik een cache van 256 op mn TB.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wat zou je aan je TBird''s L2 willen modden dan :? ... bedoel je niet die devider voor de Athlon Classic? Zo niet ben ik ook wel benieuwd (hoewel ik niet zou weten wat er aan te modden valt) :) ...

PC Specs

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dus jij wilt gevoelige timingen veranderen terwijl je niet weet wat het is, welke software dat is en waar het staat?

Volgende week ff kijken of je TB kapot is?

Verwijderd

Ik heb dat ooit ook op mijn celeron 300A@466 geprobeert, maar dat lever een snelheids winst op van maar liefts [b]0.0%[/b] :o dus niet echt de moeite waar denk ik! |:(

Verwijderd

hij bedoelt vast MOLLEN.....>:)

• Bomberman
Je molt met het verlagen van geheugentimings en latencys net zo min je geheugen als met het ''verstandig'' (lees MET cooler >:) ) overclocken van je CPU |:( .. maar ik denk echt dat er zeer weinig te verbeteren valt aan die timings bij de TBird zonder een onstabiel systeem te krijgen tenminste. 2MHz overclocken heeft vast meer effect ;) ...

PC Specs

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 20:31 schreef Bomberman het volgende:
Je molt met het verlagen van geheugentimings en latencys net zo min je geheugen als met het ''verstandig'' (lees MET cooler >:) ) overclocken van je CPU |:( .. maar ik denk echt dat er zeer weinig te verbeteren valt aan die timings bij de TBird zonder een onstabiel systeem te krijgen tenminste. 2MHz overclocken heeft vast meer effect ;) ...
nee..maar met een vage bios kun je de boel flink om zeep helpen....

• Bomberman
Das waar ...

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dank u, ik was gewoon fftjes benieuwd!
Pagina: 1