Toon posts:

[BC3] geleidende verf om te unlocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum,
Ik wil mijn Duron700 nu maar eens "definitief" unlocken. Ik heb de ervaring dat de potloodstreepjes, als het unlocken eindelijk gelukt is, in de tijd uitelkaar vallen. En dan begint "het stepen" weer opniew etc.
Wie weet welke geleidende verf ik zou kunnen gebruiken? Andere sugesties zijn natuurlijk ook welkom. Thanksss!!!!
Nico.

Verwijderd

Lassen mischien altijd wel grappig ;)

maar er zijn tubes te koop met spul voor bv de achter ruit verwarming van de auto mee te repareren daarmee zou het moeten lukken geloof ik heb daar al HEEL veel topic''s overgezien;) mischien dat je eens op het 5e knopje van links moet klikken:? :P

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Het zesde is misschien ook wel handig*D

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Bison Electro, verkrijgbaar bij: "Ja dat zeg ik" Gamma ofzo:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

A fl. 36 piekjes voor 3 gram als ik ff mag aanvullen >:)

Verwijderd

www.conrad.nl

potje a F12,50

moet je wel voor min F35,- bestellen.
Maar met een paar vrienden moet dat gen probleem zijn.*D

Verwijderd

Potlood + Lineaal + Plakband is een stuk goedkoper, zet met je potlood en lineaal een echt dikke stevige lijn op je brug en plak het af met plakband (goed stevig plakband wat uiteraard niet geleid en niet gevoelig is voor temperaturen van 50 graden :) )

Verwijderd

Bij elke autozaak is lak tevinden voor de achterruitverwarming, dat spul werkt PERFECT.

PS : heb ik horen zeggen van een leraar op de HTS.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Bison Electro rond de 50 piek per miniscuul flesje

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:10
Idd. Bison miniskuul potje. fl. 35,95 bij de Multimate Service bouwmarkten (''k werk er en m''n pa op ''t hoofdkantoor ... duzzz ik moet effe wat reklame maken :Y)).

*D

Verwijderd

bison elektrokit ?
27 piek 15 jaar geleden
ik gebruik het nog steeds :P
als het is uitgedroogd , beetje thinner erbij en presto !!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
en zijn er geen geodkope permanente dingen? (voor een tientje ofzo)

ik had iets gelezen van een conductive pen

maar wat is dat in godsnaam, wat kost dat en waar vind je dat?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:10
Bison Electro is permanent. Tja, ''t kost nu eenmaal 35 piek. Maar goed ... dan ga je toch voor je vrienden met AMD''s unlocken voor 5 piek per CPU of zoiets ... of als je klaar bent verkoop je het potje door voor 25 piek, en dan heeft het je dus 10 piek gekost.

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
Op zaterdag 31 maart 2001 16:11 schreef ThaWout het volgende:
Bison Electro is permanent. Tja, ''t kost nu eenmaal 35 piek. Maar goed ... dan ga je toch voor je vrienden met AMD''s unlocken voor 5 piek per CPU of zoiets ... of als je klaar bent verkoop je het potje door voor 25 piek, en dan heeft het je dus 10 piek gekost.
momenteel hebben geen van mijn vrienden een athlon of een duron die ze WILLEN unlocken

niet iedereen wil het risico nemen om die 10fps meer (vooral nu nog niet wanneer 600mhz bv nog voldoende is voor alles)

vandaar dat ik een goedkopere oplossing zoek
(zo''n spuitje van 35gld kost bijna evenveel als mijn duron zelf! :) )

Verwijderd

Kun je dat spul ook gebruiken om koelblokjes op je grafische kaart te plakken ?? Ik wil mijn Geforce MX hoger klokken... daarom wil ik koelblokjes op mijn geheugen plakken...

R.

Verwijderd

Ik meen dat dat met secondelijn kan.
(correct me if i''n wrong)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:9~

Yeah

;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand wel eens gedacht aan ..... solderen?
Okee, okee, natuurlijk wel na het opwarmen eerst even de stekker uit het stopkontakt!! Maar dan is er volgens mij geen reststroom meer aanwezig en kan er "gewoon" gesoldeerd worden, toch?????
Ervaringen s.v.p. :)

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Solderen is ook al gedaan maar is iets heldhaftiger. Dan moet je namelijk een kleine punt hebben, een vaste hand en net genoeg warmte.

Verder werkt bij mij de Bison electro niet omdat mijn L1 connecties te "vies" zijn. Eerst goed schoonmaken is dus erg belangrijk anders pakt het niet en moet je weer een keer.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de knoop maar doorgehakt en een potje Bison electro a fl 35,= in een verfwinkel aangeschaft.
Het spul werkt inderdaad perfekt en ....... ik kan de komende jaren voort :)
Pagina: 1