Toon posts:

[BC3] ASUS A7V133 overclocken vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoeze, test mode?
Ik heb hetzelfde bord en heb die modus niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ben al een weekje aan''t overclocken met dit mobotje en heb I/O voltage op testmode gezet.
Weet iemand hoeveel dit is ??
Iemand ook ervaring met TB 1.1 overclocken ??
(hoever hij wil ?? code = AVHA)

Hulp is welkom :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
zie handleiding p21, daar staat 3.30 v, 3.45 v, en test mode.
Hij wil precies beter overclocken wanneer hij op test mode staat, maar ik weet niet juist hoeveel v dit is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom ben je met je I/O voltage aan het kutten? enehh overclockers.com heeft wel wat info over hoe ver je komt met je AHV

Verwijderd

Topicstarter
heb je überhaupt al wel in de BIOS gekeken?

• BC3 Victim
heb nog niks anders gedaan dan in de bios gekeken :). Ma I/O wil gewoon wel es helpen als met de FSB aan het klooien bent, want je ram krijgt dan ook meer voltage.

• BC3 Victim
heb trouwens een raar probleem : heb men multiplier gepotlood maar ik kan nu wel de multiplier omhoog zetten ma nie lager.
En dat is net wat ik wil :) .

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29
Volgens mij moet je dan gewoon nog een keer proberen, dus ff uitgummen en opnieuw streepjes tekenen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog eens in de BIOS gekeken maar die Test mode bestaat niet. je zit het allemaal uit je grote potlood te zuigen ben ik bang.

• BC3 Victim
Ben het eens met Snnass |:(

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

test mode is er zeker weten aanwezig

pin 2en 3 met jumper

is max bij de asusa7v133

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
Dus wel in het boekje en niet in de BIOS!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

bios niet nee

met jumpers

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
In het boekje staat nergens dat het max is. Er staat simpel dat het test is en niets meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 maart 2001 23:19 schreef geert83 het volgende:
heb nog niks anders gedaan dan in de bios gekeken :). Ma I/O wil gewoon wel es helpen als met de FSB aan het klooien bent, want je ram krijgt dan ook meer voltage.
Ben je er zelf al uit?
Pagina: 1