Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
master en slave instellen.
succes
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
sorry, tikfoutje...Op donderdag 29 maart 2001 22:06 schreef gamertothemax het volgende:
2x master op zelfde ide ???
master en slave instellen.
succes
IDE1: Maxtor (master)
IDE2: Seagate (master)
IDE2: CDrom (slave)
JA JIJ!!!
Verwijderd
Ik heb dat ook eens gehad met een schijf. Die schijf was fucked-up. ben ik een avond mee bezig geweest.
Probeer hem eens in een andere PC. Ziet ie hem daar wel goed?
Als de schijf daar wel goed wordt gelezen, dan weet je iig dat het niet aan je schijf ligt. Ben je niet voor niks bezig!
Die van die Master en Slave vind ik ook briljant...mijn PC boot niet eens als ik 2 masters heb....2 slaves heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Staat je schijf soms op CS dat wil ook nog wel eens mis gaan met meerdere apparaten op een IDE
Je was me voor met je update!! CS is het dus niet!
Het zit zo: Ik had een Asus p2b-f. Vanavond mobo eruit, nieuwe erin, kabels aansluiten (hetzelfde) en het werkt niet. HDD wordt dus wel herkent (juiste type) alleen onjuiste grootte. na de post zie je ook:Op donderdag 29 maart 2001 22:13 schreef suffer het volgende:
Probeer hem eens in een andere PC. Ziet ie hem daar wel goed?
Als de schijf daar wel goed wordt gelezen, dan weet je iig dat het niet aan je schijf ligt. Ben je niet voor niks bezig!
Pri. Master: LBA, ATA-66, 2112MB
JA JIJ!!!
Windows ME.Op donderdag 29 maart 2001 22:15 schreef suffer het volgende:
Zeg, welk windows OS wil je er eigenlijk opzetten?
Windows 98 Setup booten vanaf CD!
Geboot van cd (SCSI) scandisk juist afgerond (alle 4 de partities), setup gaat kopieren, reboot: invalid system disk
JA JIJ!!!
Verwijderd
Loop dus in elk geval de jumpersettings van je hd nog maar es langs!
Misschien staat ie wel met je floppy in raid 0 1,44 mb met 20 gb
whohahahahaaa
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
jumpersetting
vaag....vorige mobo paktje het wel.
maar goed, hij doet het.
XL
JA JIJ!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen