[BC3] Welk Moederbord??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb op dit moment een PIII 450 op een verouderd Chaintech VIA693 moederbord, Ik heb hierdoor problemen met mijn Hercules Geforce videokaart. Deze loopt regelmatig vast bij bepaalde spellen.
Ik zoek een nieuw bord waarop mijn videokaart goed werkt. Ik heb in een boekje een test gezien waarin de ASUS CUSL2-c goed uitkwam.
Is dit inderdaad een prima bord of is er een betere?
Ik doe verder niets bijzonders met mijn PC(geen getweak ed)
Wie kan mij advies geven?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik zou als ik jou was voor een (nieuw) BX bordje gaan. Bijvoorbeeld de Asus CuBX. Zit alles op wat je tegenwoordig verwacht op een moederbord (6x PCI, 4x IDE (UDMA100), 4x Dimm, etc), en het werkt zonder meer prima met jouw processor.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:10
PIII450... dan heb je dus een Slot 1 bord nodig. Dat is het meerendeel van de BX borden (ViA borden links laten liggen). En er is een mooi alternatief: de Abit SH6, het enige i815 bord met een Slot1.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.