Toon posts:

[BC3] Soltek SL-75 KAV MoBo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil een nieuw MoBo kopen en een processor.

De processor is het probleem niet, dat wordt een Duron 800Mhz
Als MoBo wil ik de Soltek SL-75, maar ik weet niet zoveel over het bord. Wie heeft er ervaringen met dit bord?
Is het een goed bord?

Verwijderd

WIL IK OOK WEL EENS WETEN VROEG HET AAN DE OC EN MOET MAAR SEARCHEN VAN ZE

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er zitten hier vreemde vogels tussen. Ipv je te helpen verwijzen ze je naar een search waar mijn vraag over SOLTEK absoluut niet in voor komt.

Kom op tweakers, weten jullie iets van Soltek MoBo''s? (Socket A)

edit:

genuanceerd

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik alle tweakers alvast bedanken voor hun geweldige hulp!

Nu weet ik tenminste zeker dat dit MoBo het beste is wat er momenteel op de markt is.

Aangezien die ******* hier er niks over weten (behalve dat het geen Abit/Asus/MSI is) zal het wel een perfect bord zijn!!

Met dank

Suffer&Die

edit:

genuanceerd....

Verwijderd

geef je me je bevindingen met het bord heb juist gelezen dat de vorige niets waren voor het oc;)

• Paulusdebospooier
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 09:43

Paulusdebospooier

Hobbyist.

Hee jongens ik heb zo''n moederbord en ik vind ''m best goed. Geschikt voor 133 MHz FSB, 4 way interleaving in te stellen van het geheugen, Multiplier in te stellen met dipswitchen als je je processor geunlocked hebt, en de frontside bus met 1 MHz tegelijk te verhogen. Heel veel waar voor weinig geld dus! Gewoon kopen dat ding!

Geen auto mooier dan de W116!

Verwijderd

Kom op tweakers, weten jullie iets van Soltek MoBo''s? (Socket A)

Hoi suffert

ik heb er al twee gehad van soltek eerst voor een celli en een socket a sl 75 kv
en ik heb nog nooit zo stabiel systeem gehad als dit.
ik brand er mee game er mee het werkt perfect
ook de ondersteuning is goed.
allen het red heat overclocken werkt niet goed. als je dit doet, haal er dan je netwerk kaart maar uit,anders heb je grote kans dat ie snuffeld.
verder prijs en kwaliteit is goed

vb

Verwijderd

Topicstarter
Okee dan, het heeft even geduurd, maar dan toch eindelijk de reacties die ik zocht!

Met dank aan Paulus en vb. Ik denk dat ik dan toch de gok maar neem en idd een Soltek mobo aan ga schaffen! Met daarop een AMD Duron 800. gewoon om te kijken hoe zo''n AMD het doet!

Iemand nog OC-tips...of moet ik dan de hele shit weer verhuizen naar het OC-platform!!

(Alhoewel een Cyrix II me ook wel wreed lijkt!):)

Thanx en mzzl!!
Pagina: 1