[BC3] Past PGA koeler op Socket A?????

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
Wie kan me dit vertellen?<BR>Zal mijn Globalwin nog werken? Op me toekomstige Duron?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 08:08
heeft nou niemand een reply hierop behalve dan:<P>''Waarom denk je dat ze het Socket A noemen?''<P>Omdat ie misschien technisch niet compatible is?<BR>Fysiek wel, misschien (maar dat weet ik dus niet). Netzoals Socket 7 en PGA370/FCPGA.<BR>Passen allemaal op elkaar die koelers (uitzonderingen daargelaten).<BR>maar de processors zijn kieskeuriger.<P>Nou? iemand?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

nee niemand en sorry dat ik dit topic omhoog haalde, maar ik kwam hem tegen bij de search
(ja ik gebruik hem dus :P)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

Iemand die zoekt kom je niet vaak tegen, namen anderen hier maar eens een voorbeeld aan :)

De meeste coolers passen er wel op, je moet heel erg goed opletten dat er geen nokjes, randjes dopjes oid op de onderkant van je heatsink zitten, hij moet helemaal glad zijn (en dan de uitsparing voor het stuk waar op je socket socket A staat. Dubbelcheck of je heatsink contact met je cpu maakt, anders leeft je cpu hooguit 8 seconden.

Dan is er nog wat met de clipjes om je socket vast te zetten, amd clips zijn veel strakker dan de meeste intelclips. Ik heb zelf een s370 cooler van Globalwin op mijn Socket A met een extra sterk clipje.