Toon posts:

[BC3] Asus A7V en Netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Asus A7V bord, waarvan bekend is dat ie vrij gevoelig is voor optredende IRQ-conflicten. (dit door de twee extra controllers die standaard reeds aan boord zijn.)
Momenteel draait de zaak zeer stabiel...denk er nu echter over om een netwerkkaart bij te plaatsen, omdat dit ietwat comfortabeler zal werken dan de directe kabelverbinding die ik momenteel gebruik.
Wilde vragen of toevallig iemand ervaring heeft met optredende conflicten na het bijplaatsen van zo,n kaart?
Heb momenteel alleen de PCI sloten 2 en 5 nog
vrij..waarvan slot 5 z''n IRQ moet delen met slot 4 waarin m''n E-tech modem zit.
Slot 1 wordt helaas afgeschermd door m''n AGP
koeler.
In slot 3 zit een Soundblaster Live die ook alleen maar daarin wil werken!
Eigenlijk zou Pci slot 2 dus het meest in aanmerking komen,..tenzij iemand daar dringende argumenten tegen heeft...
Wie heeft dus ook een asus A7V bord en ervaringen op dit gebied?
groeten
Ad Vos

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Mijn netwerkkaart zit in de onderste pci slot, en geen problemen. Gewoon proberen

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Uhm, kheb een Asus A7V met een netwerkkaart. Geen problemen mee, Kheb hem in slot 4 zitten ( waar jouw modem zit.) In slot 2 zit een adaptec 2940, in slot 3 de SBLive!... Maar of ie bij jou in slot 5 ( want daar zou ik hem in stoppen als ik jou was.) probleemloos gaat werken durf ik ook niet met zekerheid te zeggen. Persoonlijk ga ik er vanuit van wel. Test het even zou ik zeggen.

Verwijderd

geen probleem mee, heb zelf al me sloten vol zitten, plus een of ander goedkoop nerwerkkaartje, loopt wie ein titte

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16

reminder

oi....

Ik ben 3 dagen bezig geweest met het verplaatsen van kaarten maar nu werkt het :)
(maar probeer gewoon zoveel mogelijk USB te houden zoals je modem en die troep en gooi alles uit wat niet nodig is zoals Com 1&2)
en dan maar hopen dat het werkt *D

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

wat voor een merk netwerkkaart heb je?

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:50
mijn sytecom netwekrt zit in pci 2 (a7v)
, loopt perfect,
suc6 ermee

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

heb een NE2000 (realtek chips) netwerkkaart van maar 25 gulden, werkt perfect :)
zit in PCI 4

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
M,n Sitecom kaart met realtek chipset werkt
momenteel naar tevredenheid in PCI slot 5.
Bedankt voor jullie reacties!
Ad Vos
Pagina: 1