vandaag even mijn athlon 100 slota kapot gemaakt, maar aangezien het een slot processor is heb ik de buitenkant er van af gehaald hoe nu verder met de garantie. en merken ze het.
joris
joris
Verwijderd
gelukkig is het geen 1000Op zondag 25 maart 2001 18:49 schreef wittgenstein het volgende:
athlon 100 slota
Whatever.
Verwijderd
Is denk ik zeer redelijk, want je weet nooit wat voor prutsers er mee gaan kloten! Tevens zal het upgraden van een PC vaak pas beginnen na ongeveer een jaar (dus meestal buiten de garantie periode).Op zondag 25 maart 2001 23:06 schreef kRiTz_C het volgende:
over garantie gesproken een computerboer die vaste configs verkoopt vertelde me ooit dat hun garantieverlening al ophoudt als je iets aan de config verandert. is dit redelijk btw?
Volges mij is alles wel gezegd hoor. Ejn is je vraag ruimschoots beantwoord.Op maandag 26 maart 2001 14:43 schreef wittgenstein het volgende:
jongens wat heb ik hier aan
(niet naar bedoeld)
(slota thunderbird 1000)
Verwijderd
tuurlijk eindigt de garantie datn niet van de computerboer. als i keen auto koop en zet er andere velgen onder is mijn garantie toch ook niet weg?Op zondag 25 maart 2001 23:23 schreef Snake het volgende:
[..]
Is denk ik zeer redelijk, want je weet nooit wat voor prutsers er mee gaan kloten! Tevens zal het upgraden van een PC vaak pas beginnen na ongeveer een jaar (dus meestal buiten de garantie periode).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen