Toon posts:

[BC3] ASUS CUV4X-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben van plan een CUV4X-E aan te schaffen, is dit een goed moederbord, weet iemand hier de prijzen van? en hebben jullie alvast wat tips en tricks over, wat zijn jullie bevindingen? en wat zit er allemaal op?

Verwijderd

www.asus.com.tw

Toch klopt het niet helemaal ik heb zelf dat mobo en hij is wel ata 100 en geen sound onboard.

Sebatech

Verwijderd

Topicstarter
JA, maar dat vind ik dat moederbord niet?!?>!?! CUV4X-E ATA 100
komt daar niet voor?!?!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, bedankt!!! hebben jullie zelf nog ervaringen met dit moederbord? zoals ik het kan zie ziet het er goed uit, alvast bedankt!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:41
ik heb zo''n moederbord,hij doet het goed,ik had hiervoor de cuv4x,hij had iets meer preformance vermoed ik,maar deze is wel erg stabiel..verder gewoonn een goed moederbord....

mijn systeem.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Ja, goed moederbord voor een PIII bord met een Via :r chipset dan. 4x DIMM, 6x PCI en 4x USB (inclusief zo''n bracket met 2 extra poorten).

Verwijderd

Nou sorry, het spijt mij zeer maar ik moet toch echt wel mededelen dat CUV4X-E samen met een CUSI-FX toch echt wel zo ongeveer de meest trieste mainboards van ASUS zijn. (naar mijn mening uiteraard) Ik zou dan toch echt voor een normale CUV4X gaan. Die zijn een stuk relaxer :Y)
Pagina: 1