Toon posts:

[BC3] Abit be6-2 opstart problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn computer opnieuw opstart dan doet ie dat soms niet meer(alles draait nog wel power fan,cpufan)moet ik eerst de stroom eraf halen en dan weer aanzetten en dan doet ie het weer(ook niet altijd)<BR>cpu500E@750 5x150<BR>asus v6600<P>een neef van mij heeft de zelfde problemen<BR>en die heeft de computer niet over geklokt<BR>hij heeft een:abit be6+hercules tnt<BR>

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een BE6-1 . Als ik hem aanzette , kreeg ik niks te zien maar alles draaide gewoon . Power uit en weer aan en dan werkte het weer . Alleen werd het steeds erger en op een gegeven moment moest ik hem ooit wel 20 keer uit/aan zetten . Toen heb ik hem maar geruild .

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik had ook hetzelfde probleem met mijn be6-1.<BR>Maar alleen als ik iets in het bios had veranderd, dan wilde hij erna niet meer opstarten.<BR>Het enige wat ik daarna moest doen was de netspanning eraf halen, en dan deed hij het weer.

Verwijderd

Ik heb het zelfde met m''n BF6 (zuster plank van BE6-2). Als ik m''n usb scanner er in laat dan start hij niet normaal op (geen beeld) laat ik m''n scannner eruit dan doet ie het wel.

Verwijderd

Lekker is dat, ik wou net een BE6-II gaan kopen..... Goed dat ik eerst ff hier heen ben gegaan :).

Verwijderd

Ik heb ook een BE6-II, ik kan windows niet opgestart krijgen (blauwe schermen). Ik heb het geprobeert met mijn PII 350 en Cel 366 , kan dit misschien aan het ram liggen (Compaq PC100 SDRAM) ? <P>ps. kan ik een PIII 500E erop laten draaien (op wat voor voltage loopt hij, enz...)

Verwijderd

Ik heb nu dus een BE6-2 en ik kan nou niet zeggen dat het allemaal strak loopt . Ik krijg blauwe schermen die ik met dezelfde configuratie met een Asus P3B-F niet kreeg .

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:34
lekkere bordjes die be6-2 en die bf6 :D<P>neuh geef mij maar mijn rock solid p3b-f (ligt nu ff in de doos te wachten op ram en een kast, wegens upgrade van mijn werstation waar ie eerst inzat)<P>

Verwijderd

Nope; geen enkel probleem hier.<BR>draait als een zonnetje !!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen last van blauwe schermen<BR>een P3500E doet het op wel op een abit be6-2 de P3500E draait op 1.6volt (gebruik wel de nieuwste bios qj)door die nieuwe bios kon ik de cpu nog hoger clocken<P>oja, ik heb de ACPI fuction op disable gezet is dit verstandig??(want door deze funktie in de bios aan te zetten,kreeg ik op 1 irq drie aparaten 1.scsi 2.usb 3.geforce)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Alleen maar problemen tot nu toe...
Eerst kreeg ik ATA66 niet aan de gang, BIOS geflashed, liep vast tijdens flashen, zwaar klote! Chip opgestuurd, opnieuw geprogammeerd.
Nieuwe chip erop, Windows start, wat veranderd in BIOS, zelfde verhaal... HELEMAAL NIETS MEER!!!!
Dus maar weer opgestuurd...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1