Hier staan alle epox dealers op een rijtje..
op www.completer.nl kun je hem ook bestellen.
succes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil er namenlijk een amd TB 1200 inprikken, en een geforce II 64mb DDR..
Ik sta op het punt hem te bestellen, maar verhalen van gebruikers zijn het meest betrouwbaar...
Alvast bedankt.
Verwijderd
Hij schijnt erg goed te zijn...Op maandag 07 mei 2001 23:53 schreef Reepie het volgende:
hmmm kun je mij iets meer vertellen over dit mobo?
Ik wil er namenlijk een amd TB 1200 inprikken, en een geforce II 64mb DDR..
Ik sta op het punt hem te bestellen, maar verhalen van gebruikers zijn het meest betrouwbaar...
Alvast bedankt.
Ik denk dat ik um toch maar aan ga schaffen.:9
BTW weet iemand waar ik een lijstje kan vinden waar in staat welke videokaarten niet of slecht werken met dit mobo??
Verwijderd
bord rulez!!!!!!! volgens mij werkt iedere videokaart wel goed..
heb er zelf een ATi Rage Pro, Radeon 32MB SDR, Geforce 2 MX en Voodoo 5 5500 opgehad
de V5 zit er nu nog steeds op...
het bord zelf trekt wel een 150MHz FSB alleen vind mijn duron het toch niet zo leuk...
[edit] stuur epox mailtje (info@epox.nl) en zeg dat je dat bord stoer vind.... heb ik ook gedaan en ik kreeg terug:
It is nice to hear from you that you are a proud owner of the 8KTA3.
Sorry at this moment we don''t have casebadges, we want to produce for a
customer of us casebadges when it is ready we send you one.
We send you today a T-shirt from EPoX.
en de volgende dag werd er gebeld door de postbode.. en daar was die al!!
Verwijderd
BeterzzzzOp dinsdag 08 mei 2001 11:53 schreef limp_bizkit het volgende:
ik heb de normale 8KTA3 (gebruik raid toch niet)
bord rulez!!!!!!! volgens mij werkt iedere videokaart wel goed..
heb er zelf een ATi Rage Pro, Radeon 32MB SDR, Geforce 2 MX en Voodoo 5 5500 opgehad
de V5 zit er nu nog steeds op...
het bord zelf trekt wel een 150MHz FSB alleen vind mijn duron het toch niet zo leuk...
[edit] stuur epox mailtje (info@epox.nl) en zeg dat je dat bord stoer vind.... heb ik ook gedaan en ik kreeg terug:
It is nice to hear from you that you are a proud owner of the 8KTA3.
Sorry at this moment we don''t have casebadges, we want to produce for a
customer of us casebadges when it is ready we send you one.
We send you today a T-shirt from EPoX.
en de volgende dag werd er gebeld door de postbode.. en daar was die al!!
Ik weet nu in elk geval zeker dat ik um ga halen.
Ik heb er nog verschillende reviews op na geslagen, en ziet er allemaal cool uit..
(nu die athlon nog cool houden
Alleen moet ik mijn spaarvarken nog ff wat vetter mesten.:'(
Maar dat duurt niet lang meer hoop ik..
Verwijderd
TB-850 / Asus GF-2 MX / SB-Live / Miro Dc-10
Win ME.
Let op, wel gelijk nwste VIA drv''s inst.
Draait als een ZON.
Verkoop adres in R''dam o.a. Dimension
Hahaha... kheb um thuis laten brengenOp maandag 07 mei 2001 17:40 schreef mvtbduron het volgende:
heb hem toevallig zaterdag bij computech gehaald , werkt perfect heb er een athlon 900@1170 in zitten !
Maar ik kan um nog niet inbouwen, ik moet nog effe een 300W voeding van iemand overkopen.
Mun arme 200W kan die AMD''s niet aan
overige specs:
128MB SD-RAM 100MHz ( 2x64 )
1.44MB 3,5" FDD
30GB 3,5" E-IDE 7200RPM HDD Maxtor® Diamondmax+
8.4GB 3,5" E-IDE 5400RPM HDD Maxtor® Diamondmax
3dfx® Velocity 100 Voodoo-3 8MB AGP2x videocard
17" OSD Philips® 107Sx SVGA monitor
Trust® 56k6 fax-modem intern
Intel® UTP 10-Mbps Networkcard
Realtek® UTP 100-Mbps Networkcard
BCD E-IDE 36x CD-ROM player
HP-8100i® 4x2x24x E-IDE CD-Rewriter
Philips® MMS100 1.5Watt monitor-speakers
MIDI/Full tower ATX
Hewlett Packard® - HP DeskJet® 840C Parallel/USB color printer.
Hewlett Packard® - HP ScanJet® 4300C Parallel/USB 9600dpi
Logitech® WheelMouse Optical M-BD58 USB PS/2 Mouse
Multimedia Win9x Keyboard PS/2
Gravis® Gamepad Pro.
Microsoft® Windows 98 SE
Sja.. dit gaat er dus UIT...
Matsonic® ITE867 Intel® 440BX/ZX chipset motherboard
Intel® Pentium-II Deshutes® 350MHz MMX CPU
Yamaha® DS-XG 64-Bit PCI (onboard)
C:\>_
maar ik zelf zou er 256 MB @133
In zetten.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
kost Fl, 175,- bij Gistron