De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Win 98 heeft geen max, alleen gebruikt Win 9x en ME niet meer dan 512MB geloof ik.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Na 512 mb crasht 98se dacht ik omdat het OS niet meer swapfile kan alloceren
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Thx dan weet ik genoeg
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had ook al eens gelezen dat win9x met alles boven de 128mb geheugen niets deed en er in theorie zelfs langzamer van werd.
Nu, maar eens op de microsoft site gezocht en inderdaad het enige wat ik vond is wat al gezegd is dat boven de 512mb je problemen kunt verwachten.
Nu, maar eens op de microsoft site gezocht en inderdaad het enige wat ik vond is wat al gezegd is dat boven de 512mb je problemen kunt verwachten.
In computertotaal zekerOp zondag 27 mei 2001 22:42 schreef bickel het volgende:
Ik had ook al eens gelezen dat win9x met alles boven de 128mb geheugen niets deed en er in theorie zelfs langzamer van werd.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Win 9x en ME kunnen in ieder geval 256MB aan, en gebruiken het ook echt, aangezien ik 256MB had. Nu heb ik 512 maar gebruik alleen nog Win2K. (+2 keer Win98 in VMware, maar ik had maar 128MB aan VMware toegekend).
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Je kan toch in msconfig een memory limiet instellen
Pagina: 1