[BC3] Win2K en dos netwerk bootdisk

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe kan ik met een bootdisk of onder win2K een bootdisk maken waarmee ik onder dos kan in loggen of een server.

Ik weet dat dit onder Winnt 4.0 wel kan maar hoe moet het onder win2K, weet iemand dit, of kan mij helpen.

Ik heb een notebook zonder cdrom en wil hieron windows installeren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat wil je met die bootdisk doen?

• BC3 Victim
de /i386 map op de HD zetten
3 bootdisken maken
en je kan Win2K installeren

www.bootdisk.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik wil dus een netwerk bootdisk waarmee ik op een win2k server kan inloggen of een sharing benaderen vanuit MSDOS.

net zoals je met een bootdisk onder NOVELL kunt inloggen en share''s benaderen, dit kan ik wel onder WinNT 4.0 server maar weet niet hoe het met win2K moet.

ik wil met mijn notebook kunnen inloggen op mijn wik2K server /i386 en vanuit daar kan ik dan verder NT installeren op mijn notebook omdat deze geen CDROM heeft.

Verwijderd

Kijk hier effe, stond net deze maand in win2kmag:

http://www.win2000mag.nl/show_article.php?sFolder=OnTheInside&nNummer=3&lJaar=2001&sEditie=Windows+2000+Magazine&BedrijfsID=7&ArticleID=548

;)

[quote]Op donderdag 24 mei 2001 14:12 schreef snakeeye het volgende:
ik wil dus een netwerk bootdisk waarmee ik op een win2k server kan inloggen of een sharing benaderen vanuit MSDOS.

• BC3 Victim
THNX dit was net wat ik nodig heb.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kick :P

Ik zoek dus hetzelfde. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden want bovenstaande is een dode link :'(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Dit is dus ook wat ik wil doen, maar alle links lijken dood behalve de bootdisk.com maar daar heb ik niks kunnen vinden wat mij op weg geholpen heeft.

Wat ik wil:

- Een boot CD met ondersteuning voor netwerkkaarten die ik zelf kan toevoegen.
- Authenticeren tegen een domaincontroller.
- Ghost draaien vanaf een share met images.

Wat ik vervolgens zou willen:

- Een menu creeren waar je de keuze hebt om een image te laden vanaf een share en een menukeuze waar je een image kan laden via een ghostcast sessie. ( maar dit voor later )

Hopelijk iemand met werkende links....

Thanks!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En daarvoor trap je een topic uit de donkerste krochten der historie omhoog terwijl je in [DOS] Software voor netwerkconnectie Exact hetzelfde vraagt?

Doe es niet?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.