If there's Oldskool i'm there
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Wake up!, kijk is op de desktop van die gozer!Op zondag 20 mei 2001 09:55 schreef Servowire het volgende:
WAAR TE DOWNLOADEN![]()
![]()
![]()
Dan zie je in de URL balk DIT URL staan!:Z
Edit: Moest hem ff aanpassen vanwege commentaar...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zondag 20 mei 2001 10:03 schreef Sux2BeME het volgende:
[..]
You''re stupid, kijk is op de desktop van die gozer!
Dan zie je in de URL balk DIT URL staan!:Z
startmenu zit onder menutje dat je krijgt als je rechter muisknop indrukt
Jupz, same here!Op zondag 20 mei 2001 13:01 schreef ZeTt het volgende:
Onder win2k werkt dat ding bij mij voor geen meter, hij zoekt al zen bestanden in c:\windows in plaats van c:\winnt
Ik heb het er maar weer afgeknikkerd...
Verwijderd
Is dit niet een zelfde iets als litestep? Dat je explorer.exe vervangt?Op zondag 20 mei 2001 13:01 schreef ZeTt het volgende:
Onder win2k werkt dat ding bij mij voor geen meter, hij zoekt al zen bestanden in c:\windows in plaats van c:\winnt
Als het goed is, moet je ook de dir waar hij bestanden in zoekt aan kunnen passen. Bij litestep was dat step.rc. Het lijkt mij dat het bij SharpE ook moet kunnen. Gewoon initje zoeken of eerst de readme''s lezen
Of eehm zijn we 2lazy ?
Verwijderd
Relax man ! Als je dat tegen mij had gezegd ... was ik minder vriendelijk geweest. Ook al heeft ie ze ogen een beetje dicht zittenOp zondag 20 mei 2001 10:03 schreef Sux2BeME het volgende:
[..]
You''re stupid [..]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Maar verder is het wel tof en ook nog gratis
of een right click
ik gebruik trouwens Windows Blinds, voor de vensters. (op de site staat een link waar te downloaden)
van http://pub53.ezboard.com/fsharpefrm1.showMessage?topicID=46.topicI''d (regretfully) have to agree with you ChamPro, PB1 wasn''t 100% prepared for Win2000. PB2 have been made to work 100% on Win2000 (90% of the devteam code in Win2000 now) and it''s been tested to work on WinXP 2465 also. The new Pixol Enhanced launcher makes it super easy to switch back and forth between Explorer and SharpE on Win9x aswell as Win2000.
Maar wat wel leuk is dat je alle executables gewoon los kan runnen. Dus je kan al wel de VWM runnen en de rest van je Win2k hetzelfde houden.. Ik denk dat dit erg leuk gaat worden. Iig makkelijker als Litestep. Maar dat is ook erg leuk.
Dusse nog ff wachten en dan installeren maar
loopt verrekte lekker. Wel ff een andere windowsblinds erbij gedaan ... ziet er beter uit ...
Alleen krijg ik t start menu nog niet echt aan de praat
probeer t uit zou ik zeggen.
Voor de wat lammere figuren onder ons (win2k install):
Suc6On W2K these are the registry keys where Windows gets the shell information. I suppose they work on Windows XP as well:
HKCU\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon.
Add a new String Value named "Shell" and have the argument describe the path to SharpE.
Then browse to:
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Edit the String Value named "Shell" to point to the same SharpE location.
Verder vrij nutteloos onder win2k, bovendien is het een hele karwei om mijn picto''s weer op de desktop te krijgen(erg omslachtig)
Verwijderd
/me is nog aan het uitvissen hoe ie dit geheel weer wegkrijgt van zijn nt4wks-je
Kijk eens op:
www.calmira.org
| I've got permission to color outside the lines |
Maar ik moet wel zeggen dat het proggie wat flexibeler maag werken...
Ik werk met een resolutie van 1024*768 op een 15", werkt met explorer prima, maar met Sharpe-shell moet je echt wel dat vergrootglas gebruiken
Valt me verder op dat bij die sharpbar/desk, je kan editten in de ini wat je wil, maar ik krijg die winamp en zoom zooi en email-checker maar niet weg...blijven maar terug komen...:?
Ook is het jammer dat in die sharpbar die menuutjes (system/internet/utilz/fun) niet gewijzigd kunnen worden...
Maar goed, het is nog steeds Bêta, en dan valt het allemaal toch wel een beetje mee
Conclusie: cool cool
Edit: Voor de mensen die niet weten hoe ze dit eraf kunnen halen een hint: system.ini
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Rechtermuisknop op desktop en ergens onderin staat er restart with explorer ofzo, die moet je hebben.
maar doe dan een ctr-alt-del en dan bij processen het proggie sluiten en dan de directory deleten.
heeft bij mij geholpen.
Nu is die shit lekker weg
Met win2k krijg je 1x een error te zien van "can''t find dir, blablabla"Op maandag 21 mei 2001 19:18 schreef FreeStyler het volgende:
directory deleten, dan afmelden en weer aanmelden, evt reboot. moet het probleem opgelost zijn.
en daarna is er niks meer aan de hand
onder [boot]
en dan moet je van shell=????? (heb dat prog niet) shell=Explorer.exe maken
ik had ook ooit zoiets met een andere shell, het leuke is dat je ook Bijv IE als shell kan nemen of mijnevegen
en dit kan dus gewoon in Notepad
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
hoe heb je het nu gedaan ? , zodat andere mensen weten hoe ze het moeten doen als het hun ook niet lukt ?
Gewoon uitloggen (in het contextmenu dat verschijnt als je met de rechter, bij sommigen de linker muisknop op de bureaublad klikt) met de optie om terug te keren naar de standaard shell (Explorer).
Na het opnieuw inloggen verschijnt het goede oude shell. Bij het opnieuw opstarten verschijnt ook het oude shell weer en niet SharpE.
Na deze procedure kan de map met SharpE weer worden verwijderd. Dit omdat de bij het eerste keer opstarten gemaakte verwijzing dan waarscheinlijk is weggehaald.
Probeer niet om eerder SharpE weg te halen want zelfs in de veilige modus wordt getracht om het op te starten.
Ik zelf ben hier achter gekomen door de map met SharpE een andere naam te geven. Hierna kwam ik Windows niet meer in voordat ik de naam van de map weer in de DOS modus weer de oude naam had gegeven. Zo ziet men maar weer dat de DOS modus toch nog nut heeft.
echt het enige wat bij mij vrij rommelig is is mijn short-cut-launch-bar.
geen sharpE voor mij.
jelmer? wie is dat? oooo, jelmervos bedoel je!Op GoT heeft PlayR deze signature:
sorry jelmer
* jelmervos is kort door de bocht!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb dit geprob. maar met IE als shell gaf windows de foutmelding kan explorer niet vinden. installeer windows opnieuw. Win95 om precies te zijn met Ie5.5Op maandag 21 mei 2001 19:24 schreef Robinski het volgende:
ik had ook ooit zoiets met een andere shell, het leuke is dat je ook Bijv IE als shell kan nemen of mijnevegen
en dit kan dus gewoon in Notepad
[/edit]
Verwijderd
Als in....Op zondag 20 mei 2001 15:19 schreef FreeStyler het volgende:
...en het uninstallen ervan ging erg irritant.
Zelfs dat windowblinds bevriest mun o zo stabiele win2k, direkt als ie klaar met installeren..
Verwijderd
-Ik download ''t
-Ik run ''t
-Ik Log in
-KABOOOMM!!
-ERROR: U MOET WINDOWS OPNIEUW INSTALEREN
-Ik Click op "OK" en Tsjakaaa..system shutdown
De zooi weer uit m''n system.ini gegooid.
(Windows 98se)}:O
Inclusief download, error en uninstall heeft het precies 2 minuten op m''n harde schijf gestaan. Dat is een nieuw record.
hier stond een dubbele post
**