In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Maybe dat die nieuwere BIOS iets wijzigt aan je AGP-gebeuren?
''t is wel een beetje wazig ja...
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb het idee dat de routine die de JPG plaatjes ''uitpakt'' stuk is.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik ben fan van dingen
zit daar het dan ook in???
kun je op z''n minst 2 plaatjes laten zien, 1 van ieplorer en dan van eentje die het goed laat zien
Heb je al eens gekeken of je kleuren diepte niet veranderd is?
Coïtus ergo sum
Dat weet ik, ik bedoelde ook die van Windows. Ik heb mijn HD al op onregelmatigheden gecontroleerd (want daar laat hij windows van->windows heeft de JPG routine) maar er was niets foutOp vrijdag 11 mei 2001 10:03 schreef Chilly_Willy het volgende:
De routine die jpgtjes uitpakt zit NIET in je bios maar in IE.
Ja, maar het blijft er vreemd uit zien.Heb je al eens gekeken of je kleuren diepte niet veranderd is?

Het welbekende tweakers logo bovenin www.tweakers.net
Ik heb nu al een iets oudere bios teruggeflasht. Ik heb IE6.0 geinstalleerd, ik heb mijn bios instellingen op de veiligste stand gezet...
en nog steeds rare plaatjes.
Bovenstaande plaatje (is een JPG) ziet er dus helemaal niet meer uit in IE, in Netscape krijg ik het vage plaatje te zien dat jullie nu ook zien.Op vrijdag 11 mei 2001 09:59 schreef morpheus het volgende:
wat gebeurt er als je van zo''n plaatje een screendump maakt en die in een ander programma bekijkt???
zit daar het dan ook in???
kun je op z''n minst 2 plaatjes laten zien, 1 van ieplorer en dan van eentje die het goed laat zien
Heb je bij flashen BIOS optie reset settings meegegeven?
Arnie
Andere true-color plaatjes toont het systeem wel goed.Op vrijdag 11 mei 2001 21:24 schreef gekkie het volgende:
gewoon met generieke SVGA driver onder 800x600 en zeg 16 bits kleur al geprobeerd ?
Daar kan je het niet mee naar boven halen.Op zaterdag 12 mei 2001 00:42 schreef Jotti het volgende:
En speciaal voor -Rob-: [afbeelding]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik ga nu op zoek naar een oudere bios.....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Virusjes gezocht, niets gevonden.
Heel vreemd allemaal
UPDATE: mp3 afspelen is ook f*cked up
Verwijderd
Hoef jij er ook niet mee te klooien...
Je, jammer dat het een zelfgemaakte kloon is.Op zaterdag 12 mei 2001 22:33 schreef THeRuLeR het volgende:
Kzou zeggen pak je kassie onder de arm en ga naar de zaak waar je de zooi heb gekocht, laat hun maar kijken wat het probleem is...
Hoef jij er ook niet mee te klooien...
Maar gelukkig zijn mobo, cpu en geheugen tegelijk bij 1 zaak gehaald, dus...
Ik zal binnenkort een uitgebreider verhaal plaatsen.
Verwijderd
De cpu was gaar, daar komt een nieuwe voor
(dus je hoeft dat dan morgen niet te vragen omni)