"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Nee ze zitten al in een temp dus pleur ze gewoon weg. Temp is niet nodig . . .
There is no art to find the minds construction in the face
Om restor map weg te halen:
HKLM,System\CurrentControlset\Services\VxD
staat een key VXDMon, kwak die in de kliko.
Dan rebooten en je restore map wegkwakken.
Die hele map hoeft nu ook weer niet weg; die restore functie komt misschien nog wel eens van pas en de ruimte heb ik toch niet nodig.Op woensdag 09 mei 2001 14:15 schreef _JGC_ het volgende:
Om restor map weg te halen:
Het liefst wil ik gewoon kunnen restoren eventueel ooit eens.
Het lullige is dat ik die temp map in restore niet kan vinde. Innocolate it geeft hem wel aan bij zijn scan maar met de verkenner zie ik hem niet. Kan hem dus ook niet deleten. vaag
Kan ik die"HKLM,System\CurrentControlset\Services\VxD staat een key VXDMon" verwijderen,rebooten (dan is de map dus weg) en daarna weer aanmaken zodat die map weer opnieuw gecreerd wordt? Of kan het simpeler?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
COnfig scherm, System, Performance, Troubleshooting, Disable System Restore.
Reboot, virusscanner erover, en dan System REstore weer aanzetten
Reboot, virusscanner erover, en dan System REstore weer aanzetten