HlpDsK die zoiets vraagt?Op zaterdag 05 mei 2001 23:35 schreef HlpDsK het volgende:
Wat houdt het weergeven van Kerneltijden in de Win2K Taakbeheer precies is?
De kernel is het "hart" van je OS.
Je ziet dan ook een rood lijntje lopen in de grafiek.
Dit geeft de belasting weer.
met papier mache kun je alles maken!!
de ene keer draait windows een applicatie en op andere tijd heeft ie even nodig voor zichzelf.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Ik weet echt wel wat een Kernel is hoor. Maar het verbaasd me dat bij sommige simpele proggies het kernel ineens 80% tijd nodig heeft ..
Volgens mij zijn dat gewoon alle acties die de kernel uitvoert, dus bv kopieer werk van bestanden, lezen van CD, netwerkverkeer (als je een wat slechtere netwerkkaart hebt), etc...
Als ik bv een CD''tje aan het branden ben dan is bijna alle gebruikte cpu tijd ''kernel-tijd'', vermoedelijk omdat mijn brander in PIO-modus draait en dus veel resources gebruikt...
Als ik bv een CD''tje aan het branden ben dan is bijna alle gebruikte cpu tijd ''kernel-tijd'', vermoedelijk omdat mijn brander in PIO-modus draait en dus veel resources gebruikt...
helemaal goedOp zondag 06 mei 2001 18:23 schreef Lord-M het volgende:
Volgens mij zijn dat gewoon alle acties die de kernel uitvoert, dus bv kopieer werk van bestanden, lezen van CD, netwerkverkeer (als je een wat slechtere netwerkkaart hebt), etc...
u gaat door voor de magnetron
met papier mache kun je alles maken!!
Pagina: 1