De laatste weken zie ik ineens spam van Nederlandse bedrijven welke gewoon openlijk spammen via newsgroupen en/of email. Ik vroeg me af, is er geen software om op regelmatige basis eens anoniem een paar 1000 berichtjes te sturen aan dit soort figuren en zo hun kantoor eens flink plat te leggen?
Verwijderd
tuurlijk kan dat... zoek een gratis php host waar je ff een scriptje met for-lusje opzet.
de vraag is of dat helpt. 1000 meeltjes is niet genoeg om een kantoor plat te leggen.
de vraag is of dat helpt. 1000 meeltjes is niet genoeg om een kantoor plat te leggen.
Als je er dagelijks 1000 krijgt op je algemene info-adres wordt je dat toch erg zat, denk ik..;-)
Ik heb echter geen enkele ervaring met php, da''s ''t vervelende
Ik heb echter geen enkele ervaring met php, da''s ''t vervelende
PHP:
1
2
3
4
5
| <? for($i=0;$i<=1000$i++) { mail("info@bedrijf.nl","ano@ni.em", "kappe nou met dat spammen (subject dus)"); } ?> |
Ik zou ook wel eens willen weten hoe dat moet. Kan ik eindelijk "wraak" nemen
.
je kunt ook gewoon een macro maken, en dan met een gratis hotmail accountje mailen...
hotmail "ziet" spam
en houdt dit dus tegen
en houdt dit dus tegen
www.kuiphuis.nl
neem je zonnet ofzo maar volgens mij word dan wel je ip bekend enzoOp woensdag 02 mei 2001 11:42 schreef Nowhere het volgende:
hotmail "ziet" spam
en houdt dit dus tegen
Lekker zijn is een gave :)
neem dan iets anders, desnoods hetnet oid...Op woensdag 02 mei 2001 11:42 schreef Nowhere het volgende:
hotmail "ziet" spam
en houdt dit dus tegen
kun je ook nog via pop werken..:)
enne als je bang bent dat je ip bekent wordt, dat is met dat php scripje ook het geval..
dit kun je wel voor komen door via een paar van die mailrobots heen te sturen..(hoe heten die dingen ook alweer??)
mailbombers, ik heb er hier nog een paar (aenima bijvoorbeeld) die zijn best snel, iets van 1000 mailtjes per minuut
NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)
Gewoon een zonnet acountje online aanmaken, of 12move ofzow, en onder valse gegevens 
en dan bomben die hap
ow, dit heb niet gezegd he
en dan bomben die hap
Huh, zei daar iemand ietsOp woensdag 02 mei 2001 12:21 schreef Urnie het volgende:
Gewoon een zonnet acountje online aanmaken, of 12move ofzow, en onder valse gegevens
en dan bomben die hap
Verwijderd
Dan zit je nog wel met het probleem dat ze je Netbios kunnen zien bij je ISP (rekening me houden bij config netwerk e.d.).Op woensdag 02 mei 2001 12:21 schreef Urnie het volgende:
en dan bomben die hap
Miscchien een kleine opmerking maar denk je niet dat een isp misschien inbel records vasthoudt. Zodat enig misbruik altijd kan worden herleidt naar de dader.
Oplossing hiervoor is dus een laptop en een telefooncel. (is echter je snelheid niet echt hoog)
Of gewoon ergens in een openbaar gebouw per ongeluk je laptopje in hun telefoon netwerk pluggen.
Wat je ook zou kunnen doen is gebruikmaken van een Mixmaster of iets dergelijks. Probleem is wel dat sommige beheerders wel log bij houden om hun zelf vrij te waren. Wat natuurlijk een stomme opzet is aangezien het idee hier achter is dat je anoniem blijft ten alle tijden. Maar ja.
Enige echt goede optie is met een IP spoofer je ip veranderen in bijv. 1.1.1.1 (lekker orgineel) en dan hun lastig vallen. Maar dat kan dan weer niet met TCP want die verwacht een ACK of een NACK. Dus kan alleen UDP en dat wordt dan wel weer moeilijk.
Ach ja, je moet je gewoon er wat in verdiepen. Echt anoniem wordt wel moeilijker tegenwoordig. Met het alsmaar verdwijnen van leuke proxys e.d.
Met IP log en anders met Hardware adressen kunnen de ISP al een heel eind komen om te achterhalen waar het vandan komt. 
Anoniem ben je toch nooit op het net.
Of ze het doen is een andere vraag...
Anoniem ben je toch nooit op het net.
Of ze het doen is een andere vraag...
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
uhm volgens mij heb je het een klein btje verkeerdpimlie schreef op 02 May 2001 @ 17:54:
PHP:
1 2 3 4 5 <? for($i=0;$i<=1000$i++) { mail("info@bedrijf.nl","ano@ni.em", "kappe nou met dat spammen (subject dus)"); } ?>
het 1e wat je insteld is waar het naar verzonden wordt (dat heb je dus goed,)
het 2e is het onderwerp (dit heb je dus fout)
het 3e is het bericht(wat jij wat heel raar is helemaal niet
en dan als je niet wilt dat de standaart afzender van de smtp server als afzender wordt gezien kan je nog from: naam<email@host.com> doen
het kan zijn dat ik dit fout heb maar volgens mij is het zo goed
Niet alleen is het een kick van twee jaar, het topic staat ook nog eens verkeerd, maar aangezien dit soort dingen niet echt gewenst zijn op GoT (beetje de servers van bedrijven plat leggen
), gooi ik deze op slot
.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()