[BC3] ISDN wizard???

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 20:56

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik had een virus van het weekend :( Na dit virus gecleaned te hebben krijg ik opeens een foutmelding tijdens het opstarten van mijn pc!

Hij kan geen ISDN apparaat vinden, of ik zo vriendelijk wil zijn om er een ISDN apparaat in te doen en de configuratie wizard opnieuw uit te voeren.

Lijkt mij vreemd aangezien ik geen ISDN apparaat ter beschikking heb! :?

Iemand enig idee waar ik dat uit kan zetten?
In TWEAK UI kan ik niks vinden...

Verwijderd

wat d8 je er van om gewoon in profielen het apparaat "uit" te zetten?

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
moet ie hem wel in het apparaatbeheer laten zien natuurlijk! En dat doet ie dus niet......

Ik krijg die melding, klik op ok, en that''s it! Nergens ook maar een spoor van ISDN op mijn pc te bekennen! :?

Verwijderd

dan misschien uitzetten in system reg? ook zou je nog kunnen proberen om hem gewoon te laten installeren en kijken wat ie doet..misschien dat ie dan wat detecteerd en kan je hem vervolgens wel verwijderen...

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
dan zou het ergens bij de regedit moeten staan?

Het enige wat ik kan doen is op ok klikken. (hij instaleert dan niks omdat ie wacht totdat ik een ISDN apparaat in mijn pc hebt gestopt)
In het apparaatbeheer staat geen vraagteken uitroepteken niks! Waar die dat nou vandaan haalt dat ik een ISDN apparaat wil instaleren is mij een raadsel!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:48

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Wat voor ISDN kaart ??

ISA non-PnP/ ISA PnP/PCI merk en type graag.

Met die data kunnen wij meer.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:37

Arno

PF5A

Wat voor ISDN kaart ??

ISA non-PnP/ ISA PnP/PCI merk en type graag.
Zoals hij zei: hij heeft geen ISDN >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Dat is dus het probleem, ik heb helemaal geen ISDN kaart in mijn PC!

Ook in het apparaatbeheer geeft ie niks aan!
Als ik win98 op nieuwe hardware laat zoeken vind ie niks!

En toch met die melding komen.... vreemd heel vreemd! Hij moet met opstarten toch ergens die melding vandaan halen?

Ik lees net iets over x-setup, is dat wat?
Zou ik daarmee die foutmelding kunnen uitschakelen?

Verwijderd

Ik weet dat het een oud topic is, maar weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem ?? :? Kom het nu ook tegen.... :'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:15:
Ik weet dat het een oud topic is, maar weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem ?? :? Kom het nu ook tegen.... :'(
In dat geval kun je beter een nieuw topic openen met een verwijzing naar dit topic. Zie ook de Lieve Adjes FAQ hierover :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.