Outlook Express troubles (email exporteren?)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57
Hallo...
het viel mij op dat m''n hd nogal vol zit dus ''k ging eens wat rondspeuren en nou nemen de files van outlook express inmiddels 800mb in.... en zoveel email heb ik dus echt niet..onlangs probeerde ik wel m''n folders te comprimeren en dat liep dus vast... dus waarschijnlijk zitten die files van outlook express nu dus vol met junk data.. maar dat snapt dat domme programma zelf niet ofzo... hoe zou ik dit op kunne lossen?
Exporteren als plaintext en dan outlook d''r afpleuren lijkt me alvast een goed plan... maar hoe exporteer je je mail in plaintext?
Alvast bedankt voor enige hulp,
Coen

Only dead fish go with the flow

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit er geen Bestand -> Export in het menu?
Je kunt sommige files (send/outbox) ook gewoon hernoemen als je ze niet meer nodig hebt en later wissen.

Verwijderd

een truc die ik vaak gebruik om email over te zetten van een oude naar een nieuwe PC:

Selecteer alle berichten, sleep ze naar een map in de verkenner (knippen en plakken gaat niet) en sleep ze daarna op de andere PC weer terug. Op dezelfde PC zal dat ook wel gaan, als je tussendoor even alle bestanden wist. Deze truc gaat in ieder geval stukken beter dan exporteren en importeren wat nogal eens fout gaat.

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57
ah, ''k zal het proberen... thx!

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Als je Bij OUlook heb geexporteerd waar zijn de mails dan heen gegaan????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 16:58:
Als je Bij OUlook heb geexporteerd waar zijn de mails dan heen gegaan????
Hangt er vanaf WAAR je ze naartoe hebt geexporteerd 7(8)7

Maar je geeft helemal niet aan of je OE (waar dit topic over gaat) of OL gebruikt, en dan nog welke versie. We kunnen je dus moeilijk helpen, behalve zeggen dat in beeld stond waar het naar toe gaat toen je op export drukte :+

OE -> OL waarschijnlijk, of OE -> Exchange maar dat lijkt me stug.

Vragen over OE horen thuis in SA, ik verplaats het dan ook die kant op (voor de search). Maar jou vraag kan je wel zelf beantwoorden gok ik :+

Over de originele vraag: bestanden exporteren voor naar een nieuwe PC/installatie: zie de SA FAQ --> www.tomsterdam.com en om je box kleiner te maken: misschien kan je een nieuwe box aanmaken, je mail verplaatsen, je originele box verwijderen en een nieuwe aanmaken waar j de mail weer in terug zet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ik exporteer en importeer altijd gewoon mijn bestanden van de vorige versie. Ik kies bij onderhoud ervoor dat ie de bestanden/ berichten op D: opslaat ipv C: en na een nieuwe install importeer ik deze weer.
Pagina: 1