Toon posts:

[BC3] in het register ?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vaak toets ik een adres in op de adresbalk van de IE en dan blijkt het later fout te zijn ingetypt |:(.

Nu slaat Windows deze automatisch op, elke keer als ik het adres weer intyp komt windows automatisch met een lijst met dezelfde beginletters.
Nu moet ik elke keer de juiste uit de lijst vissen.

Wie weet waar windows deze gegevens opslaat, zodat ik de foute uit de lijst kan wissen.

Dank

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Delete je geschiedenis eens.. dat helpt een boel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Config Scherm, Internet Options, Content, AutoComplete, Clear. :)

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:03

Anton

NetApp Implementation Engineer

Menu Tools, Internet Options, Tabblad Content (inhoud), AutoComplete, Clear Forms, Clear Passwords. En Natuurlijk de history wissen.

En als dat niet werkt: Afsluiten in MS-Dos mode, en de directory Windows\Temporary Internet Files\Content.ie5 (is hidden) helemaal leegmaken met deltree.

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 11:58 schreef SAMAR het volgende:
....zodat ik de foute uit de lijst kan wissen.
Dat je de gehele geschiedenis en rataplan kon wissen weet ik wel, maar om alleen de foute entries te wissen weet ik niet ?

En ik wil autocomplete wel aanlaten.

Volgens mij moet ik in het register wroeten, maar waar. ?

Iemand een id.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij staat dat niet in het register. Anders had je het vast wel met find gevonden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Mischien wordt het versleuteld in het register weggseschreven.

Maar ik heb geen idee waar ik het kan vinden :'(

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:03

Anton

NetApp Implementation Engineer

Het staat niet in het register. Het staat in het bestand %windir%\Temporary Internet Files\content.ie5\index.dat of %windir%\History\history.ie5\index.dat Daar staat het ergens in unicode in ofzo. De enige manier is dat bestand onder Dos compleet verwijderen. Daar zet je AutoComplete niet mee uit, maar daar gooi je alleen alle laatst ingetikte zooi mee weg. Bij het opnieuw starten van Internet Explorer wordt er een nieuw leeg bestand weer aangemaakt.

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt.

Het is niet het antwoord waar ik op gehoopt had (ik dacht het in lijstvorm te kunnen aanpassen) maar iig bedankt.

/me out

Verwijderd

Wel in het register jongens:

Hkey_current_user\software\microsoft\Internet Explorer\typedURLs

en/of

Hkey_?Users\.DEFAULT\Software\microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk, dat ze 't na 2 jaar wel gevonden zullen hebben :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1