Probleem,
Plots worden alle icoontjes op mijn desktop en op andere plaatsen weergegeven in 256 kleuren. Dit terwijl, in het configuratiescherm, de optie aanstaat dat hij de icoontjes moet tonen met alle mogelijke kleuren. En ik werk met 32-bits kleuren. Het probleem is plotseling ontstaan, zonder wijzigingen in het configuratiescherm.
''k Heb de search al gebruikt, de ''oplossingen'' als eens geprobeerd, maar niets hielp tot nu toe... Misschien dat ik er eentje heb overgeslagen ? (verkeerd keyword gebruikt bij search bv)...
Iemand die mij kan helpen ?
Heb dit al allemaal geprobeerd :
- nieuwe video-drivers (riva tnt2 m64)
- sp1 voor win2k geïnstalleerd
- als andere user inloggen
- tweakui er op los gelaten
- optie eens uitgezet, gereboot, terug aangezet, gereboot
- opgestart in veilige modus
- zelfs het ene programma ge-uninstalled dat ik vandaag had geïnstalleerd
- in registry eens gekeken of key er in stond
Allemaal geen effect :(((((((
Kan er mij iemand helpen ???
PLZ
(was nog iets vergeten)
Plots worden alle icoontjes op mijn desktop en op andere plaatsen weergegeven in 256 kleuren. Dit terwijl, in het configuratiescherm, de optie aanstaat dat hij de icoontjes moet tonen met alle mogelijke kleuren. En ik werk met 32-bits kleuren. Het probleem is plotseling ontstaan, zonder wijzigingen in het configuratiescherm.
''k Heb de search al gebruikt, de ''oplossingen'' als eens geprobeerd, maar niets hielp tot nu toe... Misschien dat ik er eentje heb overgeslagen ? (verkeerd keyword gebruikt bij search bv)...
Iemand die mij kan helpen ?
Heb dit al allemaal geprobeerd :
- nieuwe video-drivers (riva tnt2 m64)
- sp1 voor win2k geïnstalleerd
- als andere user inloggen
- tweakui er op los gelaten
- optie eens uitgezet, gereboot, terug aangezet, gereboot
- opgestart in veilige modus
- zelfs het ene programma ge-uninstalled dat ik vandaag had geïnstalleerd
- in registry eens gekeken of key er in stond
Allemaal geen effect :(((((((
Kan er mij iemand helpen ???
PLZ
(was nog iets vergeten)
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943