Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hoe moeten ze dan staan?
Hoe verklaar je dan dat hij het wel doet na een reboot?
Hoe verklaar je dan dat hij het wel doet na een reboot?
waarscjinlijk is de drive nog niet opgespind tegen de tijd dat win2k al er vanaf wil lezen... probeer eens een IDE boot delay in te stellen.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Maar hij komt wel bij het eerste scherm van ''Starting Windows'' en van dat indicatortje onderin je scherm.. pas als het Windows 2000 Professional logo verschijnt stoptie er pas mee
"Inaccesable boot device"
Dat klinkt mij HEEL bekend in de oren
..heb je een av7 moederbord? en Geen hd op het eerste IDE-kanaal?
Je moet waarschijnlijk een Storage controller installeren voor dat je verder gaat .Druk op HEEL SNEL op F6 als je windows 2000 voor het eerst installeerd en doe de driverdiskette erin en dan kun je verder.
Dat klinkt mij HEEL bekend in de oren
Je moet waarschijnlijk een Storage controller installeren voor dat je verder gaat .Druk op HEEL SNEL op F6 als je windows 2000 voor het eerst installeerd en doe de driverdiskette erin en dan kun je verder.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ik heb een Asus P3B-F en alleen een HD als Primary MasterOp donderdag 05 april 2001 14:04 schreef Ronnie_T het volgende:
Dat klinkt mij HEEL bekend in de oren..heb je een av7 moederbord? en Geen hd op het eerste IDE-kanaal?
NeeOp donderdag 05 april 2001 14:05 schreef rick_h het volgende:
heb je je processor overgeklokt?
Thanx voor het plaatje, maar wat is er mis met het feit dat ik hem op Primary Master heb staan?
Ik heb er verder nooit problemen mee gehad , met Win9x iig nooit
Ik heb er verder nooit problemen mee gehad , met Win9x iig nooit
Verwijderd
Onder 98 en ME werkt het wel gewoon, alleen onder 2K niet.
Dus check je jumpersettings!:)
Dus check je jumpersettings!:)
Ik heb het blaadje gevonden die bij die schijf hoort, stelt niet echt veel voor...
Ik citeer;
Ik citeer;
Toen ik dat ding kocht heb ik hem wel geinstalleerd met die software... ik ga dat echt niet nog een keer doenIMPORTANT When the Cylinder Limitation (J46) is installed, the Maxtor hard drive must be prepared using Maxblast installation software. Certain PS''s (e.g. Windows NT / Novell) do not support this option. You will have to install the drive on a system that supports the capacity of the drive when installing these OS''s
Ik gooi hem ff omhoog.Op donderdag 05 april 2001 14:04 schreef Ronnie_T het volgende:
Dat klinkt mij HEEL bekend in de oren..heb je een av7 moederbord? en Geen hd op het eerste IDE-kanaal?
Welke driver diskette?????
Verwijderd
Ik heb er ook last van gehad. Je moet wat gaan spelen met de udma-instelling van je schijf met de utility op www.maxtor.com en je moet wat met die cylinder limitation jumper gaan rommelen.
Als je deze twee dingen (udma-setting wijzigen/jumpers wijzigen) doet, dan moet het op een gegeven moment lukken om hem in u-ata 66 te laten lopen zonder blauw scherm. Hoe het zit weet ik ook niet, maar bij mij werkt het nu op de een of andere manier, zonder cylinder lim. jumper.
Als je deze twee dingen (udma-setting wijzigen/jumpers wijzigen) doet, dan moet het op een gegeven moment lukken om hem in u-ata 66 te laten lopen zonder blauw scherm. Hoe het zit weet ik ook niet, maar bij mij werkt het nu op de een of andere manier, zonder cylinder lim. jumper.
Verwijderd
Je moet de promise drivers ergens downloaden en die zelf op een diskette zetten. Dan de diskette erin en bij het installeren op F6 drukken.
ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/Ultra66/UltraFamily/U100d160b32.zip
ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/Ultra66/UltraFamily/U100d160b32.zip
Pagina: 1