[BC3] Afdrukken naar bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe kan ik bij het printen naar een file de file lokatie definieren

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:00
Door iets te printen. Bij iedere printopdracht vraagt ie dan om een locatie voor het printbestand.
''T is niet zo moeilijk :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
Duh , ik bedoel dus of ik de locatie ook ergens vast kan zetten, wil nl. naar een vaste locatie telkens afdrukken :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
^^^^^^^^^^ AND UP ^^^^^^^^

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 00:16
Wat bedoel je nu eigenlijk ???
Wel je printen naar een file, en wil je dat hij altijd naar dezelfde file print ?
Is dat het ?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• BC3 Victim
Ja de PRN file moet altijd op een vaste lokatie opgeslagen worden

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 11:31

CNS

Moet je in het register instellen.

HKEY_LOCAL_MACHINE/config/001/system/.../printer/Algemeen/alleen_tekst

Hier als waarde de gewenste directory invoeren.

• BC3 Victim
HKEY_LOCAL_MACHINE\Config\0001\System\CurrentControlSet\Control\Print\Printers\HP LaserJet 4000 File

wat voor waarde bij welke sleutel?
er staat alleen
[standaard] (geen waarde ingesteld)

we hebben hier [path] (i:\wp) geprobeerd maar zonder resultaat dat scherm om de lokatie op te geven verschijnt steeds weer.

:'(

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Is het inmiddels gelukt? Ik heb het zelfde probleem onder XP en ik kom er niet uit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DJ-B,

Aangezien dit probleem niet zo simpel is als 'Mijn muis is langzaam', ga ik je vragen hiervoor een nieuw topic te openen.

Geef in je topic start even duidelijk aan wat je probleem is, wat je allemaal geprobeerd hebt, en wat er niet lukte :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.