[BC3] Internet Services Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Telkens als ik: Internet Services Manager probeer te starten doet ie vrijwel niks. De HDD ratelt een seconde en stopt ie :( Het enige wat ik wel zie is dat als ik in de taskmanager ga kijken, telkens een " mmc.exe " in de Processeslijst komt ( PID=1896, CPU=4, CPU Time= 0:00:09, Mem Usage=5256K ) . En als ik Windows afsluit vraagt ie of ik een bestand wil opslaan. Ik kan me zo niet herinneren wat.

Weet misschien iemand waar ik moet/kan kijken hoe ik het weer werkende kan krijgen?

C:\>_

Verwijderd

ik schop dit topic even omhoog omdat ik hetzelfde probleem heb.
het probleem is sinds dat ik Internet Services Manager met taskmanager omzeep heb geholpen omdat ie vasthing

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS gebruik je ? Dit volledig up to date? Wat heb je allemaal al geprobeerd ?

Internet Services Manager is een MMC-module :) Krijg je meldingen in de Event Viewer ?

Lees ook even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) over het openen/kicken van topics :) Overigens is IIS een software product, dus Software Algemeen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

windows 2000 SP4 verder helemaal up-to-date
opnieuw installen van IIS helpt niks :(

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

kijk eens in je eventviewer op zoek naar rare event's. Heb je al op google gezocht. meer info zijn handig zijn.. imho was het handiger geweest als je een nieuw topic had geopent in plaats van een ouwe te kicken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jelle.k,

Open even een nieuw topic dit topic uit 2001 is echt te oud om maar iets mee te kunnen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.