Ik wil graag de boot van Windows 98 van de cd afrippen zodat ik eigen bootable cd''s kan maken met de mogelijkheid om te kunnen kiezen of je van de cd af wil booten. 
BTW: Ik gebruik Nero
Thanks.
BTW: Ik gebruik Nero
Thanks.
Ja en?Op zondag 01 april 2001 15:58 schreef Snake het volgende:
©
Ook op zo''n menu zit copyright!
C:\>_
Tis wel zo.Op zondag 01 april 2001 16:03 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
Ja en?
Kan bestOp zondag 01 april 2001 16:08 schreef Xion het volgende:
[..]
Tis wel zo.
Maar het zo handig !!
Weet ik ook wel... maar ik heb progjes op Floppie die op A: moeten worden gestart enzo.Op zondag 01 april 2001 16:19 schreef Grimreaper het volgende:
je kan dus wel floppen gebruiken: je cd-rom bootgedeelte word a:, en je 3,5 inch floppendrive heet vanaf dat moment B:.
En op die manier kan je ook het menu rippen:
diskcopy a: b:
en vervolgens
sys a: b:
nu heb je op je flop een exacte kopie staan van het bootgedeelte van de cd. Met nero kan je nou je flop als bron voor het bootgedeelte gebruiken.
Op zondag 01 april 2001 16:19 schreef Grimreaper het volgende:
je kan dus wel floppen gebruiken: je cd-rom bootgedeelte word a:, en je 3,5 inch floppendrive heet vanaf dat moment B:.
En op die manier kan je ook het menu rippen:
diskcopy a: b:
en vervolgens
sys a: b:
nu heb je op je flop een exacte kopie staan van het bootgedeelte van de cd. Met nero kan je nou je flop als bron voor het bootgedeelte gebruiken.
En Windows 2000 ?Op zondag 01 april 2001 16:24 schreef JRTB het volgende:
Aan de reply van Grimreaper valt niets toe te voegen... Lang leve de logica.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik heb wel vaker bootable cd''s gemaakt, dus dat is het probleem niet.Op maandag 02 april 2001 23:38 schreef E-Vix het volgende:
Euhm.... Je gebruikt nero....
Heb je wel eens gezien dat je met nero je eigen bootable cd''s kan maken?
Gewoon een bootflop maken, en die dan aanpassen zoals jij dat wilt... Vervolgens zeg he tegen nero dat je een bootable cd wilt maken, en verwijs je hem naar je diskdrive als boot gedoe... Hij leest je disk dan helemaal uit, en maakt daarvan een boot gedeelte voor een cd. De rest van je cd kun je gewoon sleur-en-pleuren.
Verwijderd