USB scanner lifetec lt 8395 (artec ultima 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een scanner en die werkt niet hij geeft aan dat hij de twain data source niet kan vinden of als dat het niet is dat ik geen goed aparaat heb gekozen (t009) (t021)
(t039) ik snap er totaal nix van ik heb meerdere drivers gepr.. maar dat werkt ook al niet ik hoop dat julie mij daar mee kunnen helpen groeten Stefan
ps: alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Om deze stokoude draad maar opnieuw leven in te blazen, onder windows '98 is het me ook gelukt om uiteindelijk toch het ding aan de praat te krijgen.

Maar nu onder Windows XP wil het (met de XP drivers) op nieuw niet werken :(

ik krijg nu weer die stomme error, en ik krijg die scanner maar niet goed geinstalleerd :( :( :(

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Titel iets opgeleukt :+

Verwijderd

Oeps, ik weet niet hoe deze draad in SA komt (dat zou die gast eerst wel gedaan hebben)

Mijn excuses, maar ik kan toch alle hulp gebruiken :*

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 25 juni 2002 23:48 schreef WrineX het volgende:
Oeps, ik weet niet hoe deze draad in SA komt (dat zou die gast eerst wel gedaan hebben)
Diverprob, kan wel in SA ;)

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik kreeg hem wel aan de praat, allerlei verschillende drivers gebruikt en geeneen werkte goed.
Toen maar naar de cd zelf gekeken en bij apparaatbeheer in windowsXP. Als je dan kiest voor drivers zoeken op de CD, kies dan de drivers voor w2000.
Bij mij werkt ie nu tenminste wel.
(hij scant wel vreemd, bovenste 10 cm is goed, daarna wordt alles heel vaag. Als iemand hier nog een oplossing voor weet)

P.Duh! lekker puh!

Pagina: 1