Toon posts:

[BC3] HP DeskJet 970C en driver v2.3 !!

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Altijd als ik vragen stel, weet niemand iets :?

Kom op peoplz, pleaz :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik vraag me af:

In deze drivers toont HP hoe vol/ leeg je cartridges zijn. Maar als je ze hebt bijgevuld, blijven de drivers of de printer zeggen dat je cartridges bijna leeg zijn.

Vraag: Is er een mogelijkheid dat de printer/drivers weer zien dat de cartridges vol zijn :? Op één of andere manier "resetten" of zo, in t register of iets dergelijks ?????Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Help, I need somebody, not just anybody, ....

Verwijderd

Topicstarter
UP :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk eens in de driversettings, daarin kun je dat instellen. Tabblad onderhoud ofzo, ff goed zoeken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 09:18 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kijk eens in de driversettings, daarin kun je dat instellen. Tabblad onderhoud ofzo, ff goed zoeken.
Je leest niet goed wat ik bedoel: IK heb de cartridges bijgevuld, maar nu geven de drivers nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn.
Is dit te verhelpen :? Ik bedoel, je kan wel gewoon printen hoor, maar ik vond t handig om te zien hoe vol ze waren :) .En die drivers hebben niet eens een tabblad onderhoud, ik denk dat je in de war bent met je Canon ;)

• BC3 Victim
Volgens mij niet mogelijk, dit mede omdat ze bijvullen willen ontmoedigen.

Overigens is nu ook je garantie voorbij. die geld alleen als je officiele HP inkt gebruikt. |:(?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 09:28 schreef demeester het volgende:
Volgens mij niet mogelijk, dit mede omdat ze bijvullen willen ontmoedigen.

Overigens is nu ook je garantie voorbij. die geld alleen als je officiele HP inkt gebruikt. |:(?
En hoe willen ze daar achter komen ? :P

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 22:05
Bijvullen is natuurlijk iets heel anders dan vervangen. Misschien moet je de driver wel un installen en dan opnieuw installeren. Het kan best wel een zijn dat die printer het serienummer van de cardridge onthoud...
Een keertje calibreren met een andere cardridge kan misschien ook...

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Ik heb hier hetzelfde probleem met m''n HP980, het is zelfs nog sterker; als je de cardridges vervangt blijft het inktniveau op het plaatje gewoon laag, maar na een paar weken printen stijgt het ineens :? Gewoon kut-software dus.. Als er een oplossing voor is, dan hoor ik die ook graag..

• BC3 Victim
Vaak gezien dat door het water in de navullingen de metalen geleiders waren gaan roesten. Maar je heb gelijk, even patronen vervangen voor het terugsturen voor garantie >:)

Is de kwaliteit van die navul inkt trouwens goed, of is de dure HP inkt beter?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef vandijk het volgende:
Bijvullen is natuurlijk iets heel anders dan vervangen. Misschien moet je de driver wel un installen en dan opnieuw installeren. Het kan best wel een zijn dat die printer het serienummer van de cardridge onthoud...
EINDELIJk, een reactie waar ik wat mee kan DANK U :) :)

Die drivers uninstallen heb ik fcourse al geprobeerd :)

Heeft die printer dan een of ander geheugen chippie :?

Kalibrereb met een andere cartridge gaat me weer veel geld kosten (nieuwe cartridges) :P

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef vandijk het volgende:
Dat maakt -bij mij in ieder geval- nix uit, bij calibreren verbruikt ie volgens het plaatje alleen maar erg veel inkt.

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 09:22 schreef AirHead het volgende:

[..]

Je leest niet goed wat ik bedoel: IK heb de cartridges bijgevuld, maar nu geven de drivers nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn.
Is dit te verhelpen :? Ik bedoel, je kan wel gewoon printen hoor, maar ik vond t handig om te zien hoe vol ze waren :) .En die drivers hebben niet eens een tabblad onderhoud, ik denk dat je in de war bent met je Canon ;)
Idd te snel gelezen:)
En nee ik ben niet in de war met "mijn" Canon, ik heb er geen>:)

Sorry can''t help here

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07 12:21
en dan nog? Dan maar zonder die drivers!
Als je de kap van de printer opendoet gaat het printvakje toch naar een tekening toe.

Met andere woorden. De printcartridges stoppen bij een illustratie die aangeeft hoever ze vol of leeg zijn!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer goede reacties: Ja, de kwaliteit van de afdruk is gewoon goed, maar je moet eerst ff een paar keer wat afdrukken :)

• BC3 Victim
Klopt met dat geheugen, volgens mij kan het geheugen een drietal patronen onthouden. dus het is zaak dat je dan 4 (lege) patronen in huis heb. :(

Iedere keer bij je inkt vervangen opnieuw de drivers installeren lijkt me ook niets

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 09:34 schreef party42 het volgende:
en dan nog? Dan maar zonder die drivers!
Als je de kap van de printer opendoet gaat het printvakje toch naar een tekening toe.

Met andere woorden. De printcartridges stoppen bij een illustratie die aangeeft hoever ze vol of leeg zijn!

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Ik begrijp pziez wat je bedoelt, allen kon je t via die drivers veel nauwkeuriger zien.

Maar is er geen tweaker die zegt: " dan moet je dat en dat ff aanpassen in t register of zo" :P :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef Gretzky het volgende:
Ik heb hier hetzelfde probleem met m''n HP980, het is zelfs nog sterker; als je de cardridges vervangt blijft het inktniveau op het plaatje gewoon laag, maar na een paar weken printen stijgt het ineens :? Gewoon kut-software dus.. Als er een oplossing voor is, dan hoor ik die ook graag..
HP tweakers verenigt u :)

Kom op, dit moet toch te doen zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer ?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-07 08:06

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Een kick voor de search:
Op volgend adres staat een how-to voor het resetten van de inktniveaus voor de HP 27, 28, 56, 57 en 58 cartridges. Werkt perfect bij mijn DeskJet 5150.

Pagina: 1