In deze drivers toont HP hoe vol/ leeg je cartridges zijn. Maar als je ze hebt bijgevuld, blijven de drivers of de printer zeggen dat je cartridges bijna leeg zijn.
Vraag: Is er een mogelijkheid dat de printer/drivers weer zien dat de cartridges vol zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je leest niet goed wat ik bedoel: IK heb de cartridges bijgevuld, maar nu geven de drivers nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn.Op dinsdag 29 mei 2001 09:18 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kijk eens in de driversettings, daarin kun je dat instellen. Tabblad onderhoud ofzo, ff goed zoeken.
Is dit te verhelpen
Overigens is nu ook je garantie voorbij. die geld alleen als je officiele HP inkt gebruikt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En hoe willen ze daar achter komen ?Op dinsdag 29 mei 2001 09:28 schreef demeester het volgende:
Volgens mij niet mogelijk, dit mede omdat ze bijvullen willen ontmoedigen.
Overigens is nu ook je garantie voorbij. die geld alleen als je officiele HP inkt gebruikt.?
Een keertje calibreren met een andere cardridge kan misschien ook...
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Verwijderd
Is de kwaliteit van die navul inkt trouwens goed, of is de dure HP inkt beter?
EINDELIJk, een reactie waar ik wat mee kan DANK UOp dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef vandijk het volgende:
Bijvullen is natuurlijk iets heel anders dan vervangen. Misschien moet je de driver wel un installen en dan opnieuw installeren. Het kan best wel een zijn dat die printer het serienummer van de cardridge onthoud...
Die drivers uninstallen heb ik fcourse al geprobeerd
Heeft die printer dan een of ander geheugen chippie
Kalibrereb met een andere cartridge gaat me weer veel geld kosten (nieuwe cartridges)
Verwijderd
Dat maakt -bij mij in ieder geval- nix uit, bij calibreren verbruikt ie volgens het plaatje alleen maar erg veel inkt.Op dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef vandijk het volgende:
Idd te snel gelezen:)Op dinsdag 29 mei 2001 09:22 schreef AirHead het volgende:
[..]
Je leest niet goed wat ik bedoel: IK heb de cartridges bijgevuld, maar nu geven de drivers nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn.
Is dit te verhelpenIk bedoel, je kan wel gewoon printen hoor, maar ik vond t handig om te zien hoe vol ze waren
.En die drivers hebben niet eens een tabblad onderhoud, ik denk dat je in de war bent met je Canon
En nee ik ben niet in de war met "mijn" Canon, ik heb er geen>:)
Sorry can''t help here
Als je de kap van de printer opendoet gaat het printvakje toch naar een tekening toe.
Met andere woorden. De printcartridges stoppen bij een illustratie die aangeeft hoever ze vol of leeg zijn!
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Iedere keer bij je inkt vervangen opnieuw de drivers installeren lijkt me ook niets
Ik begrijp pziez wat je bedoelt, allen kon je t via die drivers veel nauwkeuriger zien.Op dinsdag 29 mei 2001 09:34 schreef party42 het volgende:
en dan nog? Dan maar zonder die drivers!
Als je de kap van de printer opendoet gaat het printvakje toch naar een tekening toe.
Met andere woorden. De printcartridges stoppen bij een illustratie die aangeeft hoever ze vol of leeg zijn!
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Maar is er geen tweaker die zegt: " dan moet je dat en dat ff aanpassen in t register of zo"
HP tweakers verenigt uOp dinsdag 29 mei 2001 09:32 schreef Gretzky het volgende:
Ik heb hier hetzelfde probleem met m''n HP980, het is zelfs nog sterker; als je de cardridges vervangt blijft het inktniveau op het plaatje gewoon laag, maar na een paar weken printen stijgt het ineensGewoon kut-software dus.. Als er een oplossing voor is, dan hoor ik die ook graag..
Kom op, dit moet toch te doen zijn ?
Op volgend adres staat een how-to voor het resetten van de inktniveaus voor de HP 27, 28, 56, 57 en 58 cartridges. Werkt perfect bij mijn DeskJet 5150.