[BC3] WinAmp loopt niet soepel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een prima bak (TBird 1200, 128 mb 133mhz, VIA KT133a, hd 7200 rpm, NVidia GF2 mx200) maar WinAmp hapert af en toe en ook het afspelen van Divx gaat niet altijd even soepel. Wat kan hiervan de oorzaak zijn??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
wat voor os draai je?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik draai Windows ME en heb de laatste versie van WinAmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Wat betreft Winamp zou je kunnen proberen om de priority hoger te zetten (options in preferences scherm).
Maar wanneer hapert ie? Als je veel zware progs open hebt staan dan gebeurt dat ook met een zware bak weleens.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je win2k gebruikt is het misschien nuttig om niet standaard video drivers te gebruiken, maar die van nvidia zelf (de win2k standaard drivers op mijn tn2 en v3 gaven beiden crap performance onder divx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Hij hapert af en toe van zelf en natuurlijk ook als ik andere progs open heb staan. Hij doet het gewoon te vaak. Divx moet gwoon soepel kunnen lopen op mijn bak maar die haperingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 14:15
VIA 4in1 erop (4.29 of 31). Daarna nog een keer apart VIA IDE miniport driver (mpd) installeren (versie 2150 of liever 3011). Diverse drivers van VIA zijn hier te krijgen:
www.viahardware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hoe zit et met je resources en cache instellingen, zijn die wel een beetje optimaal

128 mb erbij gooien kan et ook oplossen, al duiden haperingen meestal ergens anders op

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm
gewoon altijd de nieuwste software van je hardware bijhouden.. tenzij een oudere versie beter is :)
ennuh, mayb is je soundcard gewoon brak¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik heb de drivers geinstalleerd en inderdaad het helpt. De divx loopt prima en WinAmp doet het ook prima. Thanks

Pagina: 1