[BC3] Winamp hangt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:32
Ik heb het volgende probleem,

als ik winamp aan heb dan hangt mijn pc zich regelmatig op een willekeurig moment op.Ik hoor dan alleen nog een hoge pieptoon uit mijn speakers komen.De reset-knop is dan nog de enige uitweg.Ik heb al gecontrolleerd of het nergens anders aan kon liggen maar alleen als ik winamp aan heb loopt ie vast.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
heb je toevallig een onboard geluidkskaart?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
Nee heb ik niet, voor specs zie sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk os ?

En heb je gekeken of je priority van je winamp niet op realtime of highest staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
ohja, sorry |:(

ik had dit probleem namelijk ook, maar dat lag dus aan een onboard geluidskaart.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
Ik draai Windows 98 SE, ik heb de priority op normal staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp opnieuw installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
dat heb ik natuurlijk al een paar keer gedaan.H et begon allemaal toen ik 2.74 installeerde, ik dacht ga weer terug naar 2.71,maar hetzelfde probleem.En nu heb ik 2.75 erop staan en nog steeds hang ie zich op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30

Dommel

Professioneel Software Sloper

Heb ik ook gehad. Moest stomtoevallig wegens het ontdekken van een virus wat er niet af wou me pc opnieuw installeren. Windows erop, WinAmp installeren en nergens geen last meer van.

Mijn advies draai eens een recente virusscanner en als dat niks oplevert probeer het eens met een re-install van windows.
Helpt het geen van beide dan weet je in ieder geval dat je windows weer "vers" is :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
lol, dit heb ik al gedaan en een verse instalatie hielp ook niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Heb je geen conflict met je geluidskaart ergens ?
Het kan zijn dat je pc op bepaalde momenten een IRQ aanspreekt welke toevallig ook je geluidskaart gebruikt, en als op dat moment bv winamp je geluidskaart gebruik om files af te spelen, kan hij hangen.
Heb dit vroeger ook eens gehad. (behalve de hoge toon in m''n speakers). Geluidskaart in ander slot gestoken, in je bios alle overbodige spullen weglaten (zoals IRQ voor printer als je er geen hebt), windows terug opstarten en probleem was verholpen.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
Ik heb nergens een IRQ conflict. Dan zou ik dit zelfde ook bij andere programma''s moeten hebben die de geluidskaart gebruiken, dit gebeurt niet dus ligt het niet aan een conflict :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
Weet niemand anders een oplossing:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik heb dit ook gehad, en dan moet je kijken of bij output alles goed staat. Ik had daar namelijk een aantal dingen op primairy sound staan of ziets. Toen ik alles op soudblaster live (inmijn geval) zette was het probleem weg!

Ik weet niet of het dit bij jou ook is maar je kunt het ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 22:43

Cyphax

Moderator LNX
Bij mij was het vuil geheugen.
Schoongemaakt: weg probleem.

''s wel vergezocht, maargoed..

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1