De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
FlashOp maandag 14 mei 2001 11:22 schreef Znirkel het volgende:
Flash en Getright kunnen het wel. Dus een los programma zal er ook wel voor zijn...
Zoals ik al zei, Getright.Op maandag 14 mei 2001 11:24 schreef Vrieskist het volgende:
met sommige download managers kan je de download speed instellen dacht ik
Nu nog 1 die je hele systeem vertraagt.
Verwijderd
inbellen met een kabelmodem, hmmm das wel apartOp maandag 14 mei 2001 11:16 schreef jeroenbeekman het volgende:
Gewoon ff een keer met je modem inbellen bij zonnet of zo... Traag zat.
Maarruh, getright kan dat inderdaad maar das niet echt de oplossing voor je probleem, je kan natuurlijk ook gewoon rekenen en zeggen een 56k6 verbinding gaat gemiddeld met x k/s en dan deel je gewoon de grootte van je site door x en dan neem je marges van 25% en kijk je of dat acceptabel is.
Verwijderd
Mag aan nemen dat hij een soort van 33k modem(zo''n ding die geluid maakt enzo, popup scherm met inbelgegevens, check je geschiedenis boeken maar) bedoelt.Op maandag 14 mei 2001 13:35 schreef null_brain het volgende:
[..]
inbellen met een kabelmodem, hmmm das wel apart
Mjah, dat kan, maar das niet helemaal de bedoeling. Ik wil een site namelijk meemaken op bepaalde snelheid.Maarruh, getright kan dat inderdaad maar das niet echt de oplossing voor je probleem, je kan natuurlijk ook gewoon rekenen en zeggen een 56k6 verbinding gaat gemiddeld met x k/s en dan deel je gewoon de grootte van je site door x en dan neem je marges van 25% en kijk je of dat acceptabel is.
Ik wil niet de tijd weten voor hoelang het gaat duren.
Dus een internet explorer met een menu optie: 33k, 56k, 64k etc zou wel fijn zijn.
Anders ga ik wel met linux klooien, daar kan het geloof ik gewoon.
Misschien is dat een optie...
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
post 1:Op maandag 14 mei 2001 13:42 schreef PhreAkeR het volgende:
de snelheid van tjello terugbrengen dat hoeft bij ons niet want bij ons is ''t al trager als 33.6K
En ja, ik heb al chello, maar het moet nog trager.
Another quote:Op maandag 14 mei 2001 14:08 schreef MaikelG het volgende:
volgens mij zijn er ook sites die je homepage kunnen testen en dan als resultaat geven hoe snel de pagina helemaal geladen is bij elke verbindingssnelheid.
Misschien is dat een optie...
Mjah, dat kan, maar das niet helemaal de bedoeling. Ik wil een site namelijk meemaken op bepaalde snelheid.
Ik wil niet de tijd weten voor hoelang het gaat duren.
Om bepaalde javascript preload dingen te testen bijvoorbeeld.
Mijn orginele bedoeling is dus:
Ik heb een programma nodig, waarmee je je internetsnelheid kunt verlagen en verhogen.
Met eventueel wat opties als lag en loss.
Het is dus niet de bedoeling dat er rare alternatieven komen. Wel leuk en vriendelijk, maar compleet nutteloos in dit geval.
NNNNNEEEEEEEE!!!!!!!! Zulke stomme oplossingen kan ik zelf ook bedenken. Net als iedere andere hier gepost.Op maandag 14 mei 2001 14:33 schreef XElDiablo het volgende:
als je 2 of meer pcŽs hebt en het liefst een 10 mbit netwerk, een bestand van 1 gig sturen naar de router en omgekeerd en dan testen...
Laatste keer: Een PROGRAMMATJE
Verwijderd
gebruik de search-engines en kijk of je voor jouw geval een geschikte oplossing kan vinden..
Verwijderd
FlashGet bedoelt ie.Op maandag 14 mei 2001 11:23 schreef jeroenbeekman het volgende:
[..]
Flash
Kijk is ff, eindlijk iemand die het snapt.Op maandag 14 mei 2001 14:44 schreef Deleon het volgende:
Dat heet traffic shaping (trafficshaper)
gebruik de search-engines en kijk of je voor jouw geval een geschikte oplossing kan vinden..
Dank U wel
Voor een NT machine zou je bv. naar CheckPoint''s floodgate kunnen kijken, deze kan het ook, is echter niet goedkoop geloof ik.
Libnet zou het ook moeten kunnen, is downloadbaar en wordt met source geleverd.
Ben wel nieuwsgierig of je het voor elkaar krijgt, laat je de results even weten?
Macromedia flash bedoelde ik.Op maandag 14 mei 2001 14:48 schreef Berran het volgende:
[..]
FlashGet bedoelt ie.
Die streaming data graphs en weet ik veel wat allemaal geeft.
En waar je ook kunt kiezen welke bandbreedte je testen wilt.
Zozo, nog meer links.....dit soort dingen post ik voortaan dus alleen nog maar om 14:45.Op maandag 14 mei 2001 14:53 schreef hezik het volgende:
linux kan dit idd..
Voor een NT machine zou je bv. naar CheckPoint''s floodgate kunnen kijken, deze kan het ook, is echter niet goedkoop geloof ik.
Libnet zou het ook moeten kunnen, is downloadbaar en wordt met source geleverd.
Ben wel nieuwsgierig of je het voor elkaar krijgt, laat je de results even weten?
Wanneer de slimmere oplettende mensen hier lezen
Thanks
Verwijderd
Flashget kan het ookOp maandag 14 mei 2001 14:54 schreef Znirkel het volgende:
[..]
Macromedia flash bedoelde ik.
Die streaming data graphs en weet ik veel wat allemaal geeft.
En waar je ook kunt kiezen welke bandbreedte je testen wilt.
Ik ben dus op zoek naar zo'n zelfde proggie.
Heb zojuist FlashGet geinstalleerd, daar kun je idd de max snelheid aangeven, maar zoals ik al d8, niet websites bekijken op de ingestelde snelheid.
Misschien is er een andere tweak om in Windows XP je bandwidth te kappen ?
[search=bandwith shaper]
[search=bandbreedte afknijpen]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Voor mensen die oude topics schoppen? Dat lijkt me geen positieve functionalteit. Deze oude koe gaat op slot
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()