[BC3] winamp probleemje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ik music met winamp afspeel en ga vervolgens een site laden dan begint het geluid te stotteren.. als de site geladen is dan is alles weer goed, ook met win verkenner

edit:
en met icq

gebeurd dit. dus infeite als er iets geladen word... iemand een oplossing?

Thx in advance

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Snellere pc??
Of probeer eens andere drivers te downloaden!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:08
Je muziek op pauze zetten en weer op play drukken na het laden. Dan moet het werken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
haha... leuk :) maar had er eerder geen last van.

:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

brakke drivers voor je grafische kaart ?
(dan heb je hetzelfde tijdens scrollen in een groot document)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 12:08 schreef Pretender2000 het volgende:
als ik music met winamp afspeel en ga vervolgens een site laden dan begint het geluid te stotteren.. als de site geladen is dan is alles weer goed, ook met win verkenner

edit:
en met icq

Ow ik ben niet de enige...ik heb dit n.l ook......ga ik iets downloaden ofzo blijft win amp even hangen en als hij begint met downloaden gaat de muziek door:?

Ray

gebeurd dit. dus infeite als er iets geladen word... iemand een oplossing?

Thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet genoeg ram hebt en die niet wil kopen (of windows draait >:) ) en je wil van dat haperen af moet je de priority van winamp hoger zetten, dat kan ergens in de options (moette ff zelf zoeken)
Die staat standaart op normal geloof ik, zet hem op high en dan moet je er als het goed is vanaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
TNX M!ND

gewoon ff ctrl+p

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/pretender2000/winampoption.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No Problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Ik zit met precies hetzelfde probleem, alleen gebruik ik sonique. Ik krijg het ook als ik bv. een progje laad. Ik heb een Pentium II 450 en 128 Mb RAM. Zou dat niet genoeg zijn. :?

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja sonique he.. Dat is gewoon slecht ;)
(om weer even fijn een winamp vs sonique war te ontketenen)

Misschien is het niet slechter, maar wat ik ervan gemerkt heb, is het wel trager. En geen cddb ondersteuning, dat is wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Welke OS en welke geluidskaart?

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
offtopic:
Pretender2000:
je kunt Alt-PrintScreen gebruiken om alleen het active venster te kopieeren naar je clipboard...(hoef je niet te knippen)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

had ik met een celly 400 64mb toen ging het perfect met een p3 866 128mb en nu helemaal super met een duron 800@1100 512mb :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

zelfs met een PII266 gaat het perfect!

zet winamp gewoon ff op directsound, dan gebruikt hij 0% cpu.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1