De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of probeer eens andere drivers te downloaden!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
:(:(
(dan heb je hetzelfde tijdens scrollen in een groot document)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Op zondag 13 mei 2001 12:08 schreef Pretender2000 het volgende:
als ik music met winamp afspeel en ga vervolgens een site laden dan begint het geluid te stotteren.. als de site geladen is dan is alles weer goed, ook met win verkenner
edit:
en met icq
Ow ik ben niet de enige...ik heb dit n.l ook......ga ik iets downloaden ofzo blijft win amp even hangen en als hij begint met downloaden gaat de muziek door:?
Ray
gebeurd dit. dus infeite als er iets geladen word... iemand een oplossing?
Thx in advance
Verwijderd
Die staat standaart op normal geloof ik, zet hem op high en dan moet je er als het goed is vanaf zijn.
gewoon ff ctrl+p

What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
(om weer even fijn een winamp vs sonique war te ontketenen)
Misschien is het niet slechter, maar wat ik ervan gemerkt heb, is het wel trager. En geen cddb ondersteuning, dat is wel jammer...
Imperfectionist.
Pretender2000:
je kunt Alt-PrintScreen gebruiken om alleen het active venster te kopieeren naar je clipboard...(hoef je niet te knippen)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
zet winamp gewoon ff op directsound, dan gebruikt hij 0% cpu.
If it ain't broken it doesn't have enough features