[BC3] [Word] aanpassen style in inhoudsopgave

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021
Ik zit een beetje heel erg te miere(n)neuken in Word.

Aan de hand van gebruikte headings laat ik een inhoudsopgave genereren.
Voor een onderzoek heb ik twee gedeeltes: deel 1 en deel 2.
Nu wil ik graag in de inhoudsopgave de kopjes deel 1 en deel 2 opnemen. Deze heb ik bepaalde heading gegegeven. In de inhoudsopgave heb ik aangegeven dat deze heading ook meegenomen moet worden.

Máár ik wil graag dat de puntjes (het opvulteken) en het paginanr behorende bij deze heading niet weergegeven worden. Je kan natuurlijk dit gewoon ff wissen in de inhoudsopgave en dan printen, maar ik wil dat dit automatisch gebeurt! Als ik bij de style van dit onderdeel van de TOC kijk kan je wel bij "Tabs" instellen dat tabs met of zonder opvulteken worden gemarkeerd, maar er staan geen tabs aangegeven, dus kan ik ook niets aan/uit zetten.....

Dus zo moet het eruit zien:

1. Inleiding ........................... 1
Deel 1
2. Hoofdstuk twee ................ 4
3. Hoofdstuk drie ................ 20
Deel 2
4. Hoofdstuk vier ................ 36
etc.

Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 17:36
Met de optie /n in de veldcode kan je een bepaald niveau geen nummering meegeven. Bijvoorbeeld, als "Deel 1" niveau 2 is, geef je de optie /n 2-2 mee.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
Thanx very much!!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- FYI wat ik gedaan heb: -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

{ TOC \o "1-3" \T "KOP 5:5" } was de code.

Waarin ik gedefinieerd heb dat heading 1 t/m 3 op op de niveaus van resp. 1 t/m 3 moeten komen èn dat heading 5 (die heb ik voor de tekst: deel 1 en deel 2 gekozen) ook op niveau 1 (gedefinieerd als niveau 5, maar is hetzelfde als 1) moet staan.

Dus veranderd naar:

{ TOC \o "1-3" \T "KOP 5:5" \N 5-5 }

>:)

edit: had niet goed gelezen, is toch gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booooe
nou we weten dat /N staat voor "geen nummering" waar zouden dan die /o en /T voor staan? :P