De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maareh die popups komen waarschijnlijk door je startpagina. probeer die es te veranderen naar www.altavista.com of iets dergelijks
Maar mischien heb je een irritante sexsite die als startpagina in jouw browser. Die ken je ff uit zetten, of gelijk www.tweakers.net neerzetten..
traktor scratch!
Is het niet mogelijk dat de popups er komen doordat je je opstartpagina hebt ingestelt op een site met popups?
helaas[het lijkt of het bij explorer
ingebaken is]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jongens volgende X beter
gewoon een snelkoppeling maken naar een pagina. dan start hij de gelijk die pagina op.
dat hielp bij mij wel.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
en het lig niet aan mijn start pagina
zal wel iets van ad ware zijn ofzo maar ik krijg het niet weg
ook niet met het programma ad-aware
alvast bedankt
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Maar omdat dit topic nogal oud is en niet helemaal lekker liep: open ajb even een nieuw topic en verwijs hiernaartoe. Op die manier heb je een lekker vers topic zonder het commentaar op de wat slechte topicstart, dat nodigt namelijk niet echt uit tot reageren
Maar ga eerst even alle stappen in de SA FAQ mbt. spyware langs!
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 19-12-2003 15:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()