Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
volgens mij kan dat niet, wat jij bedoelt.
als je bedoelt dat bijv. c:\mp3 de playlist is, en als je dan wat mp3''s in die map zet, dat die automatisch ook in je playlist komen.
als je bedoelt dat bijv. c:\mp3 de playlist is, en als je dan wat mp3''s in die map zet, dat die automatisch ook in je playlist komen.
Nee kan helaas niet. Maar ach, er kunnen zoveel dingen niet met WinAmp...
Je kunt wel de nieuwe bestanden in die map selecteren, rechtsklikken en dan Enqueue in Winamp doen. Dan voegt hij ze automatisch toe aan de lijst.
Ik doe meestal ff New list en Add dir. Gaat het rapst.
Niet als je eerst 2000 nummers in moet ladenOp woensdag 02 mei 2001 02:51 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Is daar niet iets op te vinden dat ie dat sneller doet?
Maar ff ontopic volgens mij gaat dat idd niet nee.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat kan toch wel
Gewoon in de playlist editor het knopje add indrukken, dan kiezen voor dir. De directory kiezen die je wilt importeren. Dan staan de mp3''s uit die dir onderaan je list. Of heb ik jou vraag verkeerd begrepen:?
What a fine day for Science! | Specs
Ja en ja 
Als je daarna nieuwe MP3s in die map zet, staan ze nog niet automatisch in de playlist. Dan moet je hetzelfde nog een keer doen.
De vraag was of dat automatisch kon. Bijvoorbeeld door een locatie op te geven waar de MP3s staan ipv importeren in een playlist.
Als je daarna nieuwe MP3s in die map zet, staan ze nog niet automatisch in de playlist. Dan moet je hetzelfde nog een keer doen.
De vraag was of dat automatisch kon. Bijvoorbeeld door een locatie op te geven waar de MP3s staan ipv importeren in een playlist.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Verwijderd
Je kan via add files (en dan de gedetailleerde lijst kiezen...), je lijst van mp3 sorteren op datum. Hierdoor komen je nieuwste files (vaak degene die je nog moet toevoegen) bovenaan te staan. Kan je die selecteren en dan enqueen, zo krijg je geen dubbele entries in je lijst en hoeft Winamp ook niet die 2000 eerdere files weer in te voegen. Gaat een stuk sneller zo.Op woensdag 02 mei 2001 10:09 schreef Notorious het volgende:
[..]
Niet als je eerst 2000 nummers in moet laden.
Is daar niet iets op te vinden dat ie dat sneller doet?
Maar ff ontopic volgens mij gaat dat idd niet nee.
Ik hoop dat je dit bedoelde.
/ontopic.. idd Ik zou het ook niet weten.
/edit
Sorry Huntor...zat weer te slapen en zeg nu in principe hetzelfde als jij...excuus
/edit
Pagina: 1