[BC3] outlook vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Is het mogelijk om je post AUTOMATISCH te laten doorsturen eigenlijk naar een ande4r adres??
heb weinig tijd voor search ed zit nu op m''n werk!
alvast bedankt

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Dat kan dmv een Inbox rule in te stellen.
Hier kan je aangeven wat Outlook moet doen als er nieuwe mail binnenkomt. Welke mogelijkheden je hebt hangt wel van je versie van Outlook af.

• ScooBY_DoO
Ah kewl...gaaat ik ff proberen.
ik draai win. ME ja ik weet het...zuigt bigtime ik w8 op XP voor ik weer formateren ga dus ik denk dat het 5.0 is ofzo......

• ScooBY_DoO
ben weer thuis..... hehehehe duurt ff....
ik heb me de t gezocht in dat outlookgebeuren (express) maar kan die optie nergens vinden, waar vind ik die?

• VooDoo|IA
Dan bedoel je Outlook Express neem ik aan ??
Niet dat het uitmaakt, daar kan het ook mee :).
Het enige verschil is dan het aantal mogelijkheden die je in kan stellen.

• VooDoo|IA
Engelse versie Outlook Express 5:
Tools --> Message Rules --> Mail
Kies in veld 1 de optie : For all messages
Kies in veld 2 de optie : Forward it to people.
Klik in veld 3 op ''people'' : vul het E-mail adres in (ook te kiezen uit je Adressbook).
That''s it :).

PS : Als je de Nederlandse versie hebt dan even eea vertalen, maar zo zou het moeten werken.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:09
Nadeel: de pc waarnaar de mail is gestuurd moet wel aan staan, evenals het e-mailprogramma (logisch).

Beter is om een dergelijke regel op de mail-server in te stellen.

Houdoe

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
In de nederlandse versie (Outlook Express 5.5) moet je hier wezen:
bericht->regel maken op basis van bericht

criteria voor de regel:
aanvinken "voor alle berichten"

actie voor de regel:
doorsturen naar bepaalde personen

klaar! :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• ScooBY_DoO
yesssssssssss... ut werkt.......
megathanx dudes.....
:)

Verwijderd

Dit zal waarschijnlijk ook mogelijk zijn met outlook xp. Kan iemand mij dat even kortweg uitleggen ??

Wij werken hier met een exchange server ( miss dat daty er iets mee te maken heeft )

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:24:
Dit zal waarschijnlijk ook mogelijk zijn met outlook xp. Kan iemand mij dat even kortweg uitleggen ??

Wij werken hier met een exchange server ( miss dat daty er iets mee te maken heeft )
Ipv een heel oud topic kicken, had je beter een nieuwe aan kunnen maken :?

Waarom probeer je niet opnieuw een rule aan te maken, waar liep je tegenaan. Waarom zoek je niet naar address-forward mogelijkheden binnen Exchange?

Effe kortweg uitleggen, lijkt me niet echt de bedoeling van GoT :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat heb je aan regels ingesteld en waarom werkt dat dan niet?
Kortweg uitleggen is niet iets waar GoT goed in is, meedenken nadat je zelf genoeg info geeft wel :Y)

offtopic:
En open ajb liever gewoon een nieuw topic en verwijs naar de informatie/vragen/tips uit oudere topics ipv zulke oude topics die over een heel ander programma gaan te kicken. We roepen niet over zoeken om oude topics door te laten gaan maar om de kennis er uit te herbruiken ;)

edit:
Hoi BtM909 :w

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2005 14:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)

Nee wij zijn geen helpdesk. Wat heb je precies geprobeerd en is er niet gelukt? Er zijn met google 1001 dingen te vinden.

Misschien zou je eens met de systeembeheerder kunnen overleggen.

Sinds dit topic zijn er nieuwere versies van outlook uit. Ik sluit het topic. Lees Windows Operating Systems - Policy nog eens goed door. Ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - FAQ zijn absolute aanraders

edit:
Hoi F_J_K :w

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.