a) Je kan graphedit gebruiken. Eerst wel een ac3 decoder installeren als je met mediaplayer de ac3 kan afspelen is dat het geval. Dan de filters opbouwen;
Ac3 file -> ac3 parser filter -> ac3 from avi xform -> "ac3 audio decoder" -> Wav Dest -> File writer
op play drukken en even wachten.
graphedit
b) met ac3dec
ac3dec
c) Je kan je avi met de ac3 aan elkaar plakken indien gewenst. Met virtualdub ac3. Direct copy streamen en binnen 2 minuten ben je klaar.
Virtualdub_ac3
Ac3 file -> ac3 parser filter -> ac3 from avi xform -> "ac3 audio decoder" -> Wav Dest -> File writer
op play drukken en even wachten.
graphedit
b) met ac3dec
ac3dec
c) Je kan je avi met de ac3 aan elkaar plakken indien gewenst. Met virtualdub ac3. Direct copy streamen en binnen 2 minuten ben je klaar.
Virtualdub_ac3
Ok, heb hier een film gecodeerd naar DivX en heb een AC3 bestand en een AVI. Het AC3 bestand moek nu omzetten naar MP3, of WAV.
Weet iemand mischien met welk proggie dit het beste kan
???
Weet iemand mischien met welk proggie dit het beste kan
http://go.to/Doom9 Ik gebruikte altijd ac3dec maar heb sinds kort een vreemde glinstering in het geluid
heb het nu tijdelijk opgelost met totalrecorder, maar dan neem je dus real time op. verder kun je ook dvd2avi gebruiken om de ac3 stream te rippen, en die dan door de voor ac3 aangepaste vdub te halen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok ok.. na veel gepuzzel met instellingen is het dan toch gelukt!!
Ik heb nu een MP3 bestand en een AVI van dezelfde lengte. Toen heb ik met VirtualDub het zootje aan mekaar geplakt, alleen nu loopt het geluid onsynchroon, ca halve sec. te vroeg. Weet iemand of hier mischien standaard waarden voor zijn, of moet ik net zolang proberen met "interleaving" totdat het synchroon loopt???
Ik heb nu een MP3 bestand en een AVI van dezelfde lengte. Toen heb ik met VirtualDub het zootje aan mekaar geplakt, alleen nu loopt het geluid onsynchroon, ca halve sec. te vroeg. Weet iemand of hier mischien standaard waarden voor zijn, of moet ik net zolang proberen met "interleaving" totdat het synchroon loopt???