[BC3] Note progje voor de palm

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik Bugme! en dat bevalt uitstekend tot op heden. Met alarm enzo .. Gebruik het als een soort Post-IT, maar dan anders ;-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-12 11:31
Ik heb net een nieuwe palm, en ik ben op zoek naar een note programmatje waarmee ik rechtstreeks op het scherm kan tekenen/schrijven. Ik geloof dat de M100/M105 dit al standaard hebben, maar mijne niet :(.
Ik heb het wel ergens hier langs zien komen, maar dat is al een tijdje geleden, en ik kan het niet meer vinden met de search. :)

edit:

Ik heb ook al op PalmGear.com gezocht, en daar staan er wel, maar het zijn er nogal veel. Dus welke kan ik het beste gebruiken/is het snels en makkelijkst in gebruik?

• Martin Sturm
Ik zoek ook nog een progje voor tijdsregistratie en voor het opbergen van passworden. Het liefst natuurlijk freeware :)
Anyone???

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20

botoo

💀 too old to die young

www.palmclub.nl/ is een goed uitgangspunt :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-12 11:41
mail me ff ik heb nog wel een paar adresjes... ;)

• Martin Sturm
Ik heb nu ThinkDb geinstalleerd, en dat is echt een supercool progje... Ik had mijn divX''en in een database (access :)) en die kon ik hups, zo in mijn palm gebruiken :Y)
Echt mega cool.. Dit is echt de coolste gadget in mijn leven die ik heb aangeschaft..

ThinkDb is dus een database programmatje voor op de palm. Je kunt er ook formulieren mee maken die je op je palm kunt gebruiken. Verder is er ThinkDb Desktop, en daarmee kun je dus je database voor de palm op je PC beheren (en im- en exporteren). Alleen jammer dat het Shareware is :)

Maar ik wil dus een progje voor tijdsregistratie. Nu heb ik PDAProjects versie zoveel, die werkt wel goed, maar misschien is er nog wel iets beters/makkelijkers.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ThinkDB is inderdaad cool.

Ik gebruik het voor de km-registratie van mijn leasebak. Scheelt weer bijtelling :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1