[BC3] Hoofdleter in kruisverwijzingen (word 2000(

Pagina: 1
Acties:
  • 1.989 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Bij het verwijzen naar captions in een document (figuren en tabellen) maakt word van de eerste letter een hoofdletter. Bij autocorrectie staat de optie "hoofdletters begin van de zin" uit. De hoofdletter kan in de kruisverwijzing veranderd worden in een kleiene letter maar na het herladen avn het document staat de hoofdletter er weer. Heeft iemand enig idee waar dit uitgezet kan worden? In het format-> styles-> caption menu kan ik het ook niet vinden. En met de search hier ook niet. Bij voorbaat dank.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Rechtsklik op de kruisverwijzing en kies "Andere veldweergave" (weet de Engelse term effe niet). Voeg achter de veldcode vóór de } de code \*Lower toe. Vergeet niet een spatie hierachter te zetten. Als je weer de andere veldweergave kiest en het veld bijwerkt, wordt de hele kruisverwijzing in kleine letters gegeven, ook na herladen van het document (wanneer alle velden worden bijgewerkt).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Ik denk dat hier wel wat caps op zijn plaats zijn:

HELD, HIER HEB IK AL EEN TIJDJE MEE LOPEN WORSTELEN

Sorry hoor moest even reageren!!

Booooe = :):):):):):):):):):):):):):):)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Op woensdag 25 april 2001 12:26 schreef Coffeemonster het volgende:
Rechtsklik op de kruisverwijzing en kies "Andere veldweergave" (weet de Engelse term effe niet). Voeg achter de veldcode vóór de } de code \*Lower toe. Vergeet niet een spatie hierachter te zetten. Als je weer de andere veldweergave kiest en het veld bijwerkt, wordt de hele kruisverwijzing in kleine letters gegeven, ook na herladen van het document (wanneer alle velden worden bijgewerkt).
Mijn dank is erg groot. :) en nogmaals :)

edit:
oh ja, dat heet in het engels "toggle field codes"